بیوگرافیخبر حوادث

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی متولد ۱۳۴۸ و اهل شیراز بود اما در قطر بزرگ شد او در سال 1381 توسط شهلا جهاد همسر صیغه ای شوهرش به قتل رسید! او از ناصر محمدخانی دارای دو فرزند پسر بود که در سن 33 سالگی توسط شهلا جاهد به قتل رسید شهلا جاهد نیز 8 سال بعد قصاص شد و ناصر محمدخانی در اوایل دهه 90 با خانمی به نام سپیده ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد.

علی پسر لاله سحرخیزان درباره فعالیت ورزشی مادرش در آن زمان میگوید مامان کار خیر که خیلی زیاد انجام می‌داد. با خانم آقای پروین مثلا لباس و این‌جور چیز‌ها آماده می‌کردند. حالا از خانم پروین هم بپرسید، هر چند وقت یک بار دو کیسه بزرگ لباس و پول می‌بردند برای بچه‌های بی‌سرپرست یا بدسرپرست و کلی کارهای این‌طوری. کلا مامان خیلی مهربان بود.

در ادامه این صفحه به بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر سابق ناصر محمدخانی میپردازیم که چگونه توسط شهلا جهاد به قتل رسید با ما همراه باشید.

بیوگرافی

لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس بود که بر اساس شواهد توسط همسر موقت ناصر یعنی شهلا جاهد کشته شد.

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

لاله سحرخیزان با ۳۲ سال سن، همسر یکی از چهره‌های تیم فوتبال پرسپولیس ناصر محمدخانی بود، که در سال ۱۳۸۱ به واسطه همسر موقت خود ناصر محمدخانی شهلا کشته شد.

یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی که سال‌ها سرتیتر مجلات بود.

یک پرونده که ۸ سال در جریان بود تا اینکه در ساعت ۵ بامداددر تاریخ آذر ماه سال ۸۹، شهلا «خدیجه» جاهد، قاتل لاله حکمش اجرا گردید.

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

همسر اول ناصر محمدخانی کیست

لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۸۱ به واسطه همسر موقت خود شهلا جاهد کشته شد.

بیان شده که شهلا جاهد، به مدت چهار سال با ناصر دور از چشم همه با هم زندگی پنهانی داشته اند. پس از گذشت یک سال به قتل خودش اعتراف نمود و بیان کرد :ناصر با همراهی تیم پرسپولیس به آلمان سفر کرده بود.

همچنین ببینید

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست +عکس اعدام

ماجرای قتل از زبان شهلا جاهد

شهلا جاهد گفت من سعی نمودم با توجه به نبودن ایشان برای همیشه لاله را از زندگی خودم پاک نمایم.

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

شب اتفاق با یک کلید که از منزل ناصر به همراه داشتم به منزل لاله وارد شدم و پشت شوفاژ رفتم. از آنجا مشاهده کردم که لاله به همراه دو فرزند و دوست خود به خانه آمدند. تا صبح پشت شوفاژ بودم. زمانی که بچه‌های لاله راهی مدرسه شدند و دوست وی از خانه خارج گردید، لاله روی تخت دراز کشید. من چاقوی خود را آماده و دستکشم را پوشیدم. پس از آن یک راکت بدمینتون برداشتم و با دسته آن خیلی محکم به سر لاله زدم.
پس از آن با یکدیگر درگیر شدیم و من نیز با چاقو ضربه‌های بسیاری به وی زدم تا اینکه فوت کرد.

شهلا جاهد پس از ۱۱ ماه این قتل را دروغی بیش خواند، تا اینکه یک شب بعد از دیدار با ناصر محمدخانی به قتل لاله سحرخیزان اعتراف نمود.

وی مدت‌ها بعد افزود ناصر به وی بیان کرده که اگر اعتراف نکنی که تو لاله را به قتل رساندی من را دستگیر خواهند کرد و فقط به خاطر علاقه ام به ناصر به این قتل اعتراف نمودم، ولی قاضی پرونده بعد از اینکه شهلا به قتل خود اعتراف نمود، بی‌گناهیش را قبول نکرد.

هنوز هم که هنوزه بعد از گذشتن بیشتر از ۱۰ سال از این داستان و اعدام شهلا جاهد، حقیقت داستان مشخص نشده است.

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

وکیل پرونده آن دوران افزود :
شهلا در مورد حاضر شدن در مدرسه و بانک صحبت‌هایی داشت، ولی حرف‌های او هیچ وقت مورد پیگیری جایی نگرفت. در حالی که شهلا برای صحبت‌های خود شاه نیز داشت، ما به این موضوع معترض شدیم و این موضوع چند سالی ادامه دار بود و همواره لغو و تایید می‌شد، ما به واسطه اسناد قانونی که حق قانونی شهلا بود تا هنگامی که قانون این اجازه را می‌داد، در پی این موضوع بودیم و هنگامی که دیگر هیچ راهی برای معترض شدن نبود و حدوداً همه‌ی مرحله‌های پرونده انجام شده بود، حکم دوباره صادر گردید.

آنچه مطالعه نمودید، خلاصه‌ای از داستان قتل لاله سحرخیزان بود.
قصه بسیار غمگینی که همان طور تردید و شبهه درباره آن وجود دارد. شما درباره این موضوع چه فکر می‌نمایید؟ بر طبق شواهدی که وجود دارد آیا واقعاً شهلا قاتل همسر اسبق ناصر محمدخانی بوده است؟ آیا رازی در قتل لاله بوده است که هیچ وقت بیان نشده؟ نظرهایتان را در پایین همین نوشتار با ما و سایر دوست‌ها در بین بگذارید.

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس قتل

همچنین ببینید:

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر اول و دوم و اعدام زن صیغه ای +عکس

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری کیست +علت درگذشت و فوت

بیوگرافی شیوا خسرومهر بازیگر همسرش و ماجرای بیکار شدن و عکس

بیوگرافی بیژن مرتضوی و همسر و اول و دوم و فرزندان +سرنوشت و عکس

ماجرای آشنایی لاله سحرخیزان با ناصر محمدخانی

ناصر محمدخانی در سال ۱۳۶۹ در سن ۳۳ سالگی با همسرش لاله سحرخیزان که ساکن قطر بود ازدواج کرد آنها از سال ۶۵ در یکی از اردوهای تیم ملی در قطر آشنا شده بودند

ناصر محمدخانی در مصاحبه با جام جم آنلاین درباره لاله سحرخیزان میگوید نمی‌خواهم از زنم تعریف کنم اما به علی قسم زنم واقعا تک بود. چه از نظر رفتاری، چه از نظر مذهبی، چه از نظر برخورد. شما باید با همسران دوستانم در این مورد صحبت کنید از همسران درخشان، پیوس، کرمانی و حسین عبدی بپرسید، ما با هم رفت و آمد داشتیم و حتی در سفرهای مشهد همسران خود را می‌بردیم. نماز همسرم همواره به وقت بود. اذان که می‌گفت سجاده‌اش را انداخته بود و شروع به نماز خواندن می‌کرد. حتی همواره بین نماز‌هایش قرآن می‌خواند و هرگز این گونه نبود که بلافاصله بعد از تمام شدن یک نماز، نماز دیگرش را شروع کند. نمازش همواره ۴۵ دقیقه طول می‌کشید. او در کشوری عربی این گونه بار آمده بود.

اصلیت همسرم شیرازی بود اما در قطر به دنیا آمده بود و بزرگ شده بود.

خانواده او ورزشی بودند، زمانی که تیم ملی به قطر می‌رفت بچه‌های تیم ملی را به خانه‌شان دعوت می‌کردند و مهمانی می‌گرفتند. به همین ترتیب رفت و آمد ما بیشتر شد و من از این طریق با او آشنا شدم. اولین بار او به هتل ما آمده بود و برای من هدیه خریده بود. اولین بار آن‌جا او را دیدم.

ای کاش آن روز خانه بودم

علی پسر لاله سحرخیزان و ناصر محمدخانی میگوید: علی پسر لاله سحرخیزان درباره فعالیت ورزشی مادرش در آن زمان میگوید مامان کار خیر که خیلی زیاد انجام می‌داد. با خانم آقای پروین مثلا لباس و این‌جور چیز‌ها آماده می‌کردند. حالا از خانم پروین هم بپرسید، هر چند وقت یک بار دو کیسه بزرگ لباس و پول می‌بردند برای بچه‌های بی‌سرپرست یا بدسرپرست و کلی کارهای این‌طوری. کلا مامان خیلی مهربان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا