بیوگرافی

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

شبنم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۸ در تهران میباشد و با سریالهای ملکه گدایان و عشق کوفی به شهرت دست یافت در تلویزیون تجربه بازی در سریال لحظه گرگ و میش را در کارنامه دارد خانم شبنم قربانی دارای فوق دیپلم کامپیوتر است.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

بیوگرافی شبنم قربانی

خانم شبنم قربانی در 19 تیرماه 1368 در تهران به دنیا آمده است و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون  میباشد دانش آموخته رشته بازیگری می باشد که با بازی در سریال های لحظه گرگ و میش و ملکه گدایان به شهرت رسید

سوابق بازیگری

این بازیگر برای اولین بار با باری در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی سعید سعدی به مخاطبان معرفی شد.
اما قبل از حضور در قاب تلویزیون، استارت بازیگری وی از تئاتر بوده و یکی از بازیگران تئاتری محسوب میشود.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

شبنم قربانی فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرده و برای اولین بار در سال 1396 بود که با بازی در نمایش “یک مساوی چهار” به کارگردانی یاوره دره زمی قدم به عرصه هنر گذاشت. از دیگر نمایش‌های وی می‌توان به تئاتر سایکوسیس 4:48 اشاره کرد.

بیوگرافی شبنم قربانی [نقش سارا ملکه گدایان] و همسرش + عکس

اولین تجربه بازیگری جدی او نیز مربوط به سال 1396 در سریال “لحظه گرگ و میش” به کارگردانی همایون اسعدیان است که ایفای نقش مهندس حریرچی را به عهده داشت. در این سریال بود که به عنوان یک بازیگر زن جدید شناخته شد.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

فیلم ها و سریالها

شبنم تاکنون سه کار بسیار پرطرفدر را در کارنامه خودش دارد که اولین کار او سریال “لحظه ی گرگ و میش ” به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۶ بود که از تلویزیون پخش شد.

دومین کرا او نیز فیلم ” کویر امروز ” به کارگردانی حامی رضان در سال ۱۳۹۸ بود که در این فیلم با شهاب حسینی همبازی بود.

و جدیدترین کار او ایفای نقش سارا در سریال پرمخاطب “ملکه گدایان” است که در این سریال با بازیگرانی چون پانته آ بهرام ، رویا نونهالی ، فرزاد فرزین ، بارن کوثری و مریم سرمدی و … همبازی شده است.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

شبنم قربانی در سال 1398 با حضور در فیلم اولین برف (کویر امروز) به کارگردانی حامی رمضان همبازی شهاب حسینی شد و تجربه موفقی را به کارنامه هنری خود افزود. این داستان پسر نوجوانی به نام رامین را روایت می‌کند که به همراه خانواده قصد پناهندگی در کشور فنلاند را دارند، اما تقاضای آنها از طرف کشور فنلاند رد می‌شود.

این فیلم در 6 بخش بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (شهاب حسینی) کاندید جوایز “یوسی” مهمترین جایزه سینمایی فنلاند شده است.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

درخشش در سریال لحظه گرگ و میش

قربانی بعد از درخشش در سریال لحظه گرگ و میش ، در سال ۹۹ به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان پیوست و در کنار ستارگان سینمای ایران ایفای نقش کرده است که از ۱۶ دی ۹۹ در نمایش خانگی ارائه میشود.
او در این سریال نقش سارا نامزد نقش البرز با بازی آرمان درویش نقش اصلی و کلیدی را بازی کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی سمر دادگر (ثمر دادگر) همسر اوزجان دنیز

بیوگرافی سعید طوسی قاری قرآن و همسرش و فرزندانش به همراه عکس

بیوگرافی سحر زیبایی خواننده سنتی و همسرش شاهو فلاحی + خانواده و عکس

در این سریال ، رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و … نقش آفرینی کرده اند.

او همچنین در فیلم کویر امروز ساخته « حامی رمضان » با نام جدید «اولین برف» در کنار شهاب حسینی در نقش اصلی و نمایش یک مساوی چهار در تئاتر بازی کرده است.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

همسر و فرزندان

شبنم قربانی اسفند پارسال در ۳۱ سالگی با امین شکاری، فرزند جهانگیر میرشکاری صدابردار مشهور سینما، ازدواج کرد. امین که کار خود را در سینما به عنوان دستیار پدرش آغاز کرده بود، هم اکنون یکی از صدابرداران خوب به شمار می آید و صدابرداری آثار مختلفی نظیر «آشفتگی»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «ابد و یک روز» را در کارنامه خود دارد. این زوج هنری در سریال «ملکه گدایان» با هم همکار بوده اند.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

اینستاگرام شبنم قربانی

صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی shabghorbani فعال است و فالورهای چشمگیری ندارد. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کارهای هنری و دیدن عکس های جدید و خاص وی هستید به آیدی درج شده مراجعه کنید.

بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق بیوگرافی شبنم قربانی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و سوابق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا