بیوگرافی

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

بهارک صالح نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۴ در شهر تهران است او سالها در تلویزیون و سینما بازی کرده است و در حال حاضر مهاجرت کرده و در ترکیه و یا لندن زندگی میکند در ادامه به بیوگرافی بهارک صالح نیا خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

بیوگرافی بهارک صالح نیا

بهارک صالح‌نیا متولد ۱۳۶۴ در تهران است. این بازیگر ایرانی در حال حاضر در شبکه جم در ترکیه مشغول به کار است.

او از بچگی به حرفه بازیگری علاقه داشت و در دوران مدرسه نیز در تئاترهای مدرسه بازی میکرد و نزد استاد حمید سمندریان دوره های بازیگری را گذراند.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

سوابق

اولین حضور بهارک صالح نیا در مقابل دوربین فیلم بی صدا فریاد کن به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود . او در این فیلم نقش یک افسر خانم نیروی انتظامی را بازی میکرد. بعد از آن بهارک صالح نیا در چندین تله فیلم مانند “پیوند” “شب سال نو” و اپیزود شب بارانی از مجموعه تلویزیونی “یک لحظه دیرتر” به کارگردانی ابراهیم سعیدی فر ایفای نقش داشته است.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

در سال 93 نقش ثوبیه را در فیلم محمد رسول الله ایفا کرد و در سال 94 هک در فیلم یتیم خانه ایرانیان حضور داشت اما بخاطر بالا بودن زمان فیلم نقش های او حذف شدند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهرام عبدلی بازیگر و همسرش

بیوگرافی صدف صفرزاده معلم قائمشهری آملی

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر ترکیه و همسرش فحریه اوجن

بیوگرافی بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

در بیوگرافی بهارک صالح نیا آمده است که از جمله کارگردانانی که صالح نیا در چند تله فیلم با او همکاری داشت سعید ابراهیمی فر بود که خود این روزها مشغول کار برای جم است. تله فیلمهای “پیوند” و “شب سال نو” و اپیزود “شب بارانی” از مجموعه تلویزیونی “یک لحظه دیرتر” از جمله ساخته های ابراهیمی فر بوده اند که بهارک صالح نیا در آنها ایفای نقش داشته است.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

پیوستن به شبکه جیم تیوی

بعد از صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی این باز بهارک صالح نیا نیز کشف حجاب کرد و عکس های بدون حجابش را منتشر کرد.گویا داستان کشف حجاب بازیگران زن ایرانی و پیوستنشان به شبکه جم تی وی همچنان ادامه دارد.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

هنوز زمان زیادی از ماجرای کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه و پیوستن‌ رابعه اسکویی و مهدی مظلومی به برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌گذرد که حالا یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینمای ایران عکس های بدون حجاب خود را منتشر می‌کند.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

در سال 96 بعد از بازی در سریال کافه پیانو با ترور سعید کریمیان مدیر شبکه جم در اردیبهشت 96 بسیاری از بازیگران این شبکه از جمله او بیکار شدند، برخی از هنرمندان به کشور بازگشتند اما وی و برخی دیگر تصمیم به ماندن گرفتند و حالا در یک شرکت بازرگانی شاغل بوده و ساکن آنتالیا می باشد.

همچنین ببینید: بیوگرافی لجین اسماعیل بازیگر نقش عدنان در سریال حبیب 

از تیم خانه ایران تا محمد رسوالله

وی در پروژهٔ سینمایی تاریخی یتیم‌خانهٔ ایران یکی از نقش‌های مکمل فیلم را بازی کرد. البته به علت بالا بودن زمان فیلم و کشف حجاب وی در خارج از ایران، نقش وی در مونتاژ حذف شد. وی مدت کوتاهی در کلاس‌های حمید سمندریان شرکت داشت اما اغلب فعالیت‌هایش در ایفای نقش‌های آثار تلویزیونی بوده‌است. وی بازیگری را با سریال «بی صدا فریاد کن» ساخته مهدی فخیم‌زاده با ایفای نقش افسر نیروی انتظامی آغاز کرد و در ادامه بیشتر در تله فیلمهای مختلف ظاهر شد.

بیوگرافی بهارک صالح نیا بازیگر و همسرش + عکس و حواشی

از جمله کارگردانانی که صالح‌نیا در چند تله فیلم با او همکاری داشت سعید ابراهیمی‌فر بود. تله فیلمهای «پیوند» و «شب سال نو» و اپیزود «شب بارانی» از مجموعه تلویزیونی «یک لحظه دیرتر» از جمله ساخته‌های ابراهیمی فر بوده‌اند که بهارک صالح نیا در آنها ایفای نقش داشته‌است. او در کنار فعالیت‌های تصویری، فعالیت‌هایی در تئاتر هم داشت و با گروه‌هایی چون «پارکینگ» و «نیل» همکاری کرده‌است.

وی در فیلم محمد رسول‌الله، نقشی کوتاه ایفا کرده‌است. صالح‌نیا در این فیلم نقش «ثوبیه» کنیز همسر ابولهب را ایفا کرده بود؛ کنیزی که طی اتفاقاتی به دایگی پیامبر می‌رسد اما ابولهب اجازه نمی‌دهد وی به پیامبر شیر دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا