بیوگرافی

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

فاطمه حمامی نقاش حرفه ای و معلول است او با پاهایش نقاشی میکشد و توانسته نمایشگاه های زیادی را در سراسر ایران برگزار کند او 35 ساله است و در شهریور 1402 با کریستیانو رونالدو در تهران دیدار کردو تابلویی که از چهره او نقاشی کشیده بود را به او هدیه داد و از سوی دیگر رونالدو لباس خود را امضا کرد و به فاطمه تقدیم کرد که چندین میلیارد ارزش دارد همچنین رونالدو اعلام کرد هزینه های درمان فاطمه حمامی را تقبل خواهد کرد.

فاطمه حمامی کیست

فاطمه حمامی نصرآبادی یک هنرمند معلول کاشانی می‌باشد، که اکنون ۳۵ ساله است.
او ۸۰ درصد معلولیت دارد، که با انگشتان پای خود نقاشی می‌کند.

فاطمه حمامی یک مهارت خاصی دارد. زمانی که به دنیا آمد به خاطر عدم اکسیژن دچار معلولیت گردید.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه حمامی

فاطمه حمامی نصرآبادی در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۷ در سفید شهر کاشان به دنیا آمده است.

خانم حمامی در حین تولد با خواهر دوقلوی خود به دلیل عدم اکسیژن بسیار آسیب می‌بینند، که باعث می‌شود فاطمه معلول شود.

خواهر وی زهرا در سال ۱۳۹۷ به خاطر ایست قلبی درگذشت.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

تحصیلات

فاطمه حمامی مقطع دبستان را در مدرسه سپری کرد، ولی مدرسه‌ها دیگر ایشان را نپذیرفتند و فاطمه به اجبار در منزل با یاری خانواده خود تحصیلاتش را ادامه داد.

نقاشی‌های حرفه‌ای با پا

فاطمه حمامی با مهارت بسیارنقاشی می‌کشد. این هنرمند زیر نظارت استاد سعید بوجار آرانی نقاشی را آموزش دید و بیشتر از ۲۰ سال است که نقاشی می‌کشد تا اینکه اکنون با بهره از پاهای خود نقاشی‌های بسیار جذاب و خاصی طراحی می‌کند.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

مدت‌ها پیش یک طراح و نقاش به اسم سعید بوجار آرانی متوجه مهارت فاطمه حمامی دختر معلول در بهزیستی شد و پس از آن سعی می‌کند قسمتی از احساسات خود را نثار وی کند و با درک وضعیت جسمانی و کشف مهارت فاطمه، وی را از انزوا رها کند.

بوجار مدت‌ها فاصله آران و بیدگل را تا سفید شهر می‌آید تا به فاطمه نقاشی یاد بدهد.

در حال حاضر نقاشی برای ایشان یک پنجره می‌باشد که با دنیای اطراف آن را ربط می‌دهد. خود و نقاشی‌های او هرجا که باشند با مردم صحبت می‌کنند و آیه‌های سعی و امید را به گوش‌ همگان می‌رساند.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

نداشتن مداد رنگی برای معلولین، کمترین امکانات برای نقاشی کشیدن و مکانی برای برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی خود از دغدغه‌های فاطمه حمامی به شمار می‌روند.

فاطمه با نقاشی کشیدن تصویر علی دایی دیده شد و علی دایی تصویر وی را در فضای مجازی خود انتشار کرد، که توجه بسیاری از مردم و رسانه‌های جهان را مجذوب خود کرد.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

تقدیر سلمان خان و رونالدو

خانم حمامی با کشیدن تصاویر رونالدو و سلمان خان به اوج شهرت در دنیا دست پیدا کرد به خاطر اینکه هر یک از آنان آثار فاطمه حمامی را در فضای مجازی انتشار کردند و از ایشان تشکر کردند.

نمایشگاه‌ها

فاطمه حمامی بیان می‌کند در برج میلاد و ایستگاه امام خمینی (ره) مترو تهران، خانه بروجردی‌ها در کاشان و یک نمایشگاه گروهی از فعالیت‌های معلولین شهر آران و بیدگل آثار وی نشان داده شده است.
در کنار خانه اش هم نمایشگاه دائمی کوچکی برگزار نموده‌ایم و سعی کرده‌ایم آن را پیشرفت تر کنیم ولی شوربختانه به خاطر دغدغه‌های مالی تا به حال موفق به برگزاری نمایشگاه در کشورهای خارجی نشده‌ایم.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

علاقه به ورزش

فاطمه حمامی به ورزش فوتبال علاقه خاصی دارد و بیان می‌کند از مسئولین می‌خواهم که شرایط حاضر شدن ایشان را در ورزشگاه و مشاهده مسابقه تیم ملی را به وجود آورند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی پویا امینی بازیگر و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی اردشیر کاظمی بازیگر و همسر و فرزندان +عکس

به آن صورت به فوتبال علاقمند می‌باشد که باعث شده پرتره‌هایی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را نقاشی کند و پس از آن با یاری دوستان برای باشگاه لالیگا ارسال کند. این کار مورد تقدیر و تحسین جای گرفت تا آنجا که صفحه شخصی لالیگا در توییتی با امر:
فاطمه حمامی ثابت نموده که با مهارت، شجاعت و عزم، شما می‌توانید حدوداً مقابل هر چیزی که مانع پیشرفت شما شده بایستید، سپاس فاطمه» از ایشان تقدیر شد.

اتحادیه فوتبال لالیگا لباس رسمی رئال مادرید را به اسم خود، برای فاطمه حمامی ارسال کرد، بعدها طی گزارش‌ها و گفتگوهای اسپانیا و اسپوتینگ روسیه هم بر دیده شدن وی افزود.
علاوه بر این همه‌ی جریانات فاطمه به واسطه پروفسور یانگ هون کواک کره‌ای به یکی از اعضای افتخاری سازمان شهروندان جهانی نایل گردید.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

پیج اینستاگرام فاطمه حمامی

پیچ صفحه شخصی خانم فاطمه حمامی fatemehamami میباشد.

همسر و فرزندان

فاطمه حمامی متاهل می‌باشد و یک فرزند دارد، که ایشان نیز بسیار به نقاشی علاقمند است.

بیوگرافی فاطمه حمامی نقاش معلول کیست و همسرش و اینستاگرام

دیدار با رونالدو

حضور کریستیانو رونالدو در ایران برای بازی برابر پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴_۲۰۲۳ حواشی جالب و عجیب و غریبی را داشته است.

فاطمه حمامی نقاش معلول ایرانی که با پا از رونالدو در سال‌های گذشته نقاشی کشیده بود و آوازه هنرش تا لالیگا هم رفته بود از زمان قطعی شدن حضور رونالدو در ایران از آرزوی خود برای دیدار با وی پرده برداشت اما به نظر می‌رسید این مهم عملی نشود اما پس از آنکه انتقادات زیادی از حضور دختر مدیرعامل پرسپولیس به عنوان مترجم در مراسم از استقبال رونالدو انجام شد نهایتا امروز این دیدار زیبا انجام شد و فاطمه حمامی به آرزوی خود رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا