بیوگرافی

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

ملیکا محمدی کیست

ملیکا محمدی فوتبالیست تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه خاتون بم متولد 9 فروردین 1379 در تهران میباشد او در سه دی ماه 1402 در جاده بم دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه درگذشت او که به همراه دو نفر از هم تیمی‌های خود از تهران به بم می‌رفتند در نزدیکی شهر بم با یک دستگاه تیبا دچار سانحه تصادف می‌شوند و متاسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست می‌دهد.

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

بیوگرافی

  • نام کامل: ملیکا محمدی
  • ملیت: ایران
  • باشگاه: خاتون بم
  • تاریخ تولد: 1379-01-09
  • پست: هافبک
  • قد: 171
  • شماره پیراهن در باشگاه: 18

به گزارش لردخت، ملیکا محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۷۹ – درگذشته ۳ دی ماه ۱۴۰۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال زنان خاتون بم و تیم ملی ایران بازی می‌کرد .

دوران ابتدایی و فوتبال

از کلاس پنجم ابتدایی بود که به تیم ملی فوتبال نونهالان ایران دعوت شدم و در دوران ابتدایی در مدرسه مشکلی نبود و معلم ها با من راه می آمدند اما در راهنمایی چون به مدرسه تیزهوشان می رفتم.

معلمان هیچ جوره با من راه نمی آمدند و آن زمان یک معاون داشتیم که اتفاقا استقلالی بود و تنها کسی بود که با من راه می آمد و هر موقع که می خواستم به اردو بروم امیدم به او بود که او را راضی کنم تا با مدیرمان حرف بزند.

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

از آمریکا تا تیم ملی

ملیکا محمدی سال‌ها در تیم ملی فوتبال بانوان ایران بازی کرد و موفق شد با تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان افتخارات زیادی به دست آورد او زمانی که کودک بود به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند و فوتبال خود را در مدرسه فوتبال آمریکا آغاز کرد .

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

سوابق

سپس در سن نوجوانی به تیم ملی فوتبال بانوان ایران دعوت شد و از آن پس در رده‌های مختلف فوتبال بانوان ایران بازی کرده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی دنیس اکرت فوتبالیست ایرانی الاصل و همسرش +عکس

بیوگرافی نبیل باهویی فوتبالیست کیست و همسرش +سوابق و اینستاگرام

ملیکا محمدی در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد و بعد از دعوت شدنش به تیم ملّی بود که در ایران ماندگار شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم توپ زد.

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

درگذشت و فوت

ملیکا محمدی ۲۳ ساله هافبک تیم فوتبال خاتون بم و عضو تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در این حادثه جان باخت. بهناز طاهرخانی اهل تاکستان، ۲۸ ساله و زهرا خواجویی ۲۴ ساله دیگر بازیکنان مجروح این حادثه هستند که در تیم خاتون بم بازی می کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: واژگونی خودرو تیبا در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک یک فوتی (ملی پوش فوتبال بانوان) و سه مصدوم داشت.

علی طاهری روز یکشنبه اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در پنج کیلومتری شهر بم رخ داد.

ملیکا محمدی ۲۳ ساله هافبک تیم فوتبال خاتون بم و عضو تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در این حادثه جان باخت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: پس از اطلاع‌رسانی حادثه، آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند و افراد مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

طاهری بیان کرد: فوت یکی از سرنشینان در محل حادثه بوده که در زمان تصادف جان باخته است.

به گفته وی، ۲ سرنشین خانم و راننده که آقا بوده در این حادثه مجروح شدند که حال عمومی مجروحان مساعد گزارش شده است.

سروان نعیم مفلحی رییس پلیس راه بم زاهدان نیز در این باره گفت: بی توجهی به جلو ،خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

وی عنوان کرد: این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه خیز است و در حال احداث یک میدان به صورت بیضی شکل هستیم.

هر سه سرنشین خودرو تیبا بازیکنان تیم خاتون بم هستند.

بهناز طاهرخانی اهل تاکستان، ۲۸ ساله و زهرا خواجویی ۲۴ ساله دیگر بازیکنان مجروح این حادثه هستند که در تیم خاتون بم بازی می کنند.

بازی با پسرها

وقتی ایران بودم فوتبال را از 7 یا 8 سالگی با بازی در کوچه شروع کردم و با پسرها بازی می کردم و این تا زمانی که به آمریکا هم رفتم ادامه داشت و در کنارش در آمریکا به کلاس فوتبال هم می رفتم ولی با پسرها هم زیاد فوتبال بازی می کردم.

از آن جایی که بازی پسرها بیشتر با سرعت و قدرتی است این دلیل علاقه من به سبک فوتبال قدرتی شد.

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کیست از آمریکا تا تیم ملی +عکس و فوت

خانواده در امریکا

خانواده ملیکا محمدی در امریکا زندگی میکردند

فوتبال حرفه ای خود را در کشور آمریکا آغاز کرد و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت اما به دلیل علاقه ای که به تیم ملی و نام ایران داشت حضور در تیم ملی ایران را پذیرفت و پیراهن این تیم را برتن کرد.

او از رده زیر سال 13 به عضویت تیم ملی ایران درآمده بود و با توجه به سابقه بازی در آمریکا و سطح کیفی بالای خود موفق به پوشیدن پیراهن تمامی رده های ملی ایران نیز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا