بیوگرافی

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش بازیگر نقش رحمان برادر بهمن خان در سرییال یاغی همراه عکس و اینستاگرام را در لردخت ببینید.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا در تاریخ ٢٨ شهریور سال ۱۳۶۰ دیده به جهان گشوده است.ایشان فعالیت هنری خودش را در سال ۸۹ با فیلم بلند سینمایی اینجا بدون من در سینما شروع نمود، ولی در اثر بعدی‌اش در سال ۹۲ در فیلم روایت ناپدید شدن مریم شناخته شد و توجه بسیاری را مجذوب خود نمود.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

آثار و سوابق

ازبین کارهای ایشان در زمینه تئاتر می‌توان نمایش های:
صور اسرافیل واو شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود را نام برد.آقای حسینی نیا با مجموعه پرده نشین ساخته بهروز شعیبی در سال ۹۳ نخستین تجارب تلویزیونی خودش را استارت زد.ایشان در این مجموعه در کنار چهره هایی از جمله:ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی ایفای نقش نمود.فیلم اینجا کسی نمیمیرد دومین تجارب حرفه ای سینمایی آقای حسینی نیا به شمار می‌آید.

 

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

ایشان در مجموعه و فیلمهایی از جمله :
سیاوش، اینجا کسی میمیرد، ایستگاه اتمسفر، روایت ناپدید شدن مریم، اینجا بدون من، دورغ، خشکسالی و شنای پروانه هنرنمایی نموده است.

همچنین ببینید : بازیگر نقش رحمان در سریال یاغی کیست

یکی از خصوصیت های شاخص آقای حسینی نیا نسبت به دیگر چهره‌های آن می‌باشد هنگامی که در حرفه ای هنرپیشگی در مقابل تلویزیون شاغل می باشد در سینما هم حضور پیدا می نماید.ایشان توانسته دیپلم افتخار برترین هنرپیشه مرد در قسمت جشنواره بین المللی را دریافت کند و در یازدهمین قسمت بهترین هنرپیشگی برنده تندیس بازی است.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

آقای حسینی نیا در متری شیش و نیم

یکی از فیلم هایی که ایشان در آن بازی بسیار درخشانی داشته است، فیلم متری شیش و نیم می باشد.
در این اثر با یک چهره و کاراکتری متفاوت حاضر شده است که این چهره و کاراکتر برای ایشان مناسب بوده و از این طریق موفق شد بیشتر از قبل خودش را در دل مردم جای نماید.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

ایشان در واقع با کاراکتر های جدی بیشتر در سینما ایفای نقش می نماید.
در فیلم متری شیش و نیم نیز کاراکتری جدی و با گریم متفاوت تری حضور پیدا نموده است که در این کاراکتر فروشنده مواد مخدر می باشد.این چهره در متری شش ونیم کاراکتر حسن دلیری یا همان حسن گاوی را بازی می نماید که مواد مخدر می‌فروشد و برای قاچاق شیشه به کشور ژاپن مقداری شیشه می‌خورد.

همچنین ببینید : بیوگرافی مهدی سلطانی بازیگر و همسرش و فرزندان

آقای حسینی نیا تا پیش از اثر شنای پروانه و ایفای نقش در کاراکتر مصیب، با وجود کارهای تئاتری و عکس های بسیار مطرح نشده بود.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

کاراکتر بسیار زیبای آقای حسینی نیا در شنای پروانه شهرت ایشان را دوچندان نموده و با ایفای کاراکتر مفتاح در مجموعه نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم خیلی قدرت وی را در این زمینه ثابت نموده است.در واقع مجموعه های نمایش خانگی سیاوش و میدان سرخ فعالیت های بعدی آقای حسینی نیا را در این زمینه به شمار می رود.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

مفتاح در سریال می خواهم زنده بمانم

با تولید مجموعه می خواهم زنده بمانم توسط شهرام شاه حسینی به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه های نمایش خانگی محسوب شده است.این مجموعه پر بازیگر در کنار چهره‌های کمتر مطرح شده جذابیت بسیاری را به دنبال داشته است.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرشعلاوه بر قصه منسجم و پر داستان این سریال، بیانی متفاوت از این دهه ملتهب را روایت می نماید.آقای مهدی حسینی نیا در مجموعه می خواهم زنده بمانم کاراکتر مفتاح را ایفا نموده بود.

همچنین ببینید :بیوگرافی محمد عمرانی بازیگر و رادیو + عکس ضد انقلاب شدن

مجموعه می خوام زنده بمانم چهره هایی از جمله :
حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی با حضور افتخاری آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی نیا

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

فرید سجادی حسینی، بابک کریمی و با هنرمندی افسانه چهره آزاد، عزت مهرورزان، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی، بیژن بنفشه خواه و بهاره کیان افشار می‌باشند، که در این مجموعه هنرنمایی نموده اند.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

مجموعه یاغی ساخته محمد کارت و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی است.قلم این مجموعه با همکاری مشترک پدرام پورامیری ، حسین دوماری و محمد کارت از رمان سالتو انجام شده است.مهدی حسینی نیا در این مجموعه کاراکتر رحمان برادر جاوید باایفای «پارسا پیروزفر» را ایفا می نماید.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

چهره های این مجموعه از جمله:
پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسگری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری،

همچنین ببینید : بیوگرافی محمد صابری بازیگر سریال یاغی نقش خلیل

هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری ، سامان مهکویه، افشین حسن لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، ماعده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…..

خلاصه مجموعه یاغی

جاوید باایفای «علی شادمان» یک نوجوان می باشد، که از محله های پایین شهر تهران که ماجراهایی که در زندگی وی افتاده هنوز موفق نشده برای خود شناسنامه داشته باشد و از این رو تمامی سختی‌هایی که تا به حال در زندگی خود کشیده خسته شده و برای اینکه بتواند یک زندگی خوب را آغاز نماید.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

با یک دختر به اسم ابرا با ایفای «الیکا ناصری» که عاشق یکدیگر می باشند، ازدواج نماید.به سراغ پیدا کردن یک چیزی که بتواند یک مدرک برای ثابت نمودن ادعای خود اینکه زنده یاد محمود گنجی پدر وی می باشد پیدا نماید و….

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

آقای حسینی نیا در فیلم شنای پروانه

شنای پروانه ایم یک فیلم پر سر و صدا در سال ۹۹ و یک فیلم پر جایزه سال ۹٨از جشنواره فیلم فجر می باشد.آقای حسینی نیا در این فیلم کاراکتر مصیب را ایفا نموده است.آقای محمد کارت یکی از کارگردان های جوانی می باشد که نخستین تولید بلند سینمایی خود را به اسم شنای پروانه با مشکلات بیماری کرونا مواجه شده است.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

آقای کارت از قبل فیلم سازانی می باشد که خودش را متعهد به تولید فیلم اجتماعی می خواند.قبل از این آقای کارت در مستند های «خون مردگی» و «سمفونی مرگ» و «آوانتاژ» این تعهدش را ثابت نموده بود.

همچنین ببینید : آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟

یک فیلمی از یک زن به اسم پروانه در حال شنا در استخر در شبکه های اجتماعی انتشار میشود، که اکنون هاشم شوهرش و برادر شوهرش حجت به سراغ انتقام گرفتن از فردی که این فیلم را انتشار نموده می‌باشند.

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر و همسرش

 

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. خیلی قشنگی‌مهدی عاشقتم دوست دارم و امید وارم یه روزی ببینمت و بغلت کنم😘🤭💓❤🤍🖤💯💫🥺😛😋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا