اخبار هنرمندان

ماجرای حمله کیهان به عبدالرضا کاهانی و تکدی گری این فیلم ساز چیست

کیهان: عبدالرضا کاهانی تکدی گری می کند آنها دیگر فیلم نمی سازند.

عبدالرضا کاهانی تکدی گری می کند

عبدالرضا کاهانی تکدی گری می کند

کیهان اینگونه می نویسد گروهی از فیلمسازان سابق کشورمان با وجود این که از ایران خارج شده اند و به کشورهای خارجی مهاجرت کردند اما در کارشان ناکام ماندند و بساط تکدی‌گری تازه برای خود به را انداختند.نکته جالب و طنز آمیز این داستان این است که تعداد این افراد به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد اما دور هم جمع شده اند و” کانون فیلمسازان مستقل ایران” را تشکیل دادند.

عبدالرضا کاهانی تکدی گری می کند
حالا این در حالی است که برخی از آنها با وجود اینکه سال ها قبل از ایران مهاجرت کردند دیگر نتوانستند در عرصه فیلم سازی فعالیت کنند.
پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کشف حجاب رخشان بنی اعتماد کارگردان و مادر باران کوثری

فیلم کشف حجاب ترانه علیدوستی بازیگر لو رفت

بیشتر این اشخاص حتی برای کسانی که به طور حرفه ای سینما را دنبال می کنند نا آشنا می باشند و بعضی از آنها مثل عبدالرضا کاهانی که بعد از چند فیلم ضعیف و بدون بیننده از ایران مهاجرت کرده تا شاید به موفقیت برسد اما شکست خورده میباشند.

عبدالرضا کاهانی تکدی گری می کند
از آنجایی که خبر تشکیل شدن این کانون را از رسانه هایی مثل بی بی سی و رادیو فردا منتشر کردند و هیچ گروه و رسانه مستقل دیگری از آنها استقبال نکرده است عنوان مستقل وصله ناجوری برای آنها می باشد.

به نظر می رسد ترتیب دادن این به اصطلاح کانون طرحی تازه باشد که توسط فعالین سابق سینما درست شده است تا با بی احترامی و فحاشی بر علیه ایران بتوانند از نهادهای سیاسی و امنیتی خارج از کشور مبالغی دریافت کنند تا شاید ناکامی های آنها را در عرصه هنر شان جبران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا