خبر جدیدخبر حوادث

فیلم وحشتناک خودسوزی در قرچک! مردی که خود را به آتش کشید زنده ماند

ماجرای خودسوزی یک جوان در قرچک وارمین در اغتشاشات بخشداری چیست؟

ماجرای خودسوزی یک جوان در قرچک وارمین در اغتشاشات بخشداری چیست؟

خودسوزی یک جوان در قرچک وارمین

حضور و دخالت یک زن در آتش سوزی بخشداری در قرچک و رامین و همچنین اتهاماتی که به منو چهر مهمان نواز وارد شده است.طبق گزارشات رسیده قوه قصاییه دادگاهی برگزار کرد در مورد شخصی که محیط و اطراف بخشداری را به آتش کشیده است بود.مرکز خبر رسانی قوه قضاییه اطلاع می‌دهد که دادگاه در حال رسیدگی به اقدامات مربوط به اغتشاشگران بوده است و جلسات دادگاه در حال برگزاری بود.

ماجرای خودسوزی یک جوان در قرچک وارمین در اغتشاشات بخشداری چیست؟

این اغتشاشات باعث ناامنی بوده و آشوبگران دستگیر شدن امروز یکی از جلسات دادگاه بود که در حضور قاضی عموزاد رئیس دادگاه ،مستشار دادگاه همچنین نماینده استان و متهم و وکیلش برپا شد.در ابتدا به دعوت رئیس دادگاه از نماینده دادستان کیفر خواست قرائت شد نماینده دادستانی با خواندن کیفر خواست متهم منوچهر مهمان نواز فرزند رمضان او را فاقد هرگونه سابقه کیفری عنوان می‌کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ذوقی حراست دانشگاه امیرکبیر چه کسی می باشد و فیلم تهدید دانشجویانزن مو بلوند بی حجاب تظاهرات روز دانش آموز 13 آبان در تهران کیست؟ عکس

و اتهام او را آتش سوزی عمدی خودش برای تحریک معترضان انجام داد که توسط نیروی انتظامی از این کار جلو گیری کردند، خوانده به نیت مقابله با نیروهای حکومتی و با حکومت اسلامی ،اجتماع و دشمنی علیه امنیت کشور ، اخلال در امنیت و نظم عمومی از طریق هیاهو و شرکت در اجتماعات غیر قانونی محکوم کرد.

متهم منوچهر مهمان نواز با این اتهامات دستگیر و بازداشت می باشد.نماینده دادستان در توضیحاتش اعلام می‌کند متهم با  ۳ نفر از دوستانش با یک اتومبیل پزو ۲۰۶ قرمز رنگ با کوکتل مولوتوف اول محیط بخشداری قرچک و رامین را آتش زده است.او در ادامه صحبت هایش می‌گوید بعد از ورود به بخشداری ماشین های موجود در آنجا را نیز آتش می‌زند او حدود ۶ ماشین و اتاق نگهبانی را آتش زده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا