خبر حوادث

عکس| ماجرای مرد اسپانیایی گم و ناپدید شده در ایران: فوتبال قطر چیست؟

عکس| ماجرای ناپدید و گم شدن مرد اسپانیایی عاشق فوتبال در ایران چیست؟ماجرای ناپدید شدن ین مرد اسپانیایی عاشق فوتبال که از راه زمینی خود را میخاست به قطر برساند در فضای مجازی تبذیل به خبر داغی شده را در صفحه لردخت ببینید.

ماجرای ناپدید شدن یک مرد اسپانیایی عاشق فوتبال

ماجرای ناپدید و گم شدن مرد اسپانیایی

ماجرای ناپدید شدن یک مرد اسپانیایی عاشق فوتبال در ایران چه بوده است طبق گزارش‌های رسیده شده تصاویری از یک مرد اسپانیایی که عاشق فوتبال میباشد در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است ظاهراً این مرد ناپذیر شده است این مرد که از مسافران زمینی قطر در ایران بوده است که ناپدید شده و حالا باعث به وجود آمدن همه چیز زیادی در فضای مجازی و اینستاگرام شده است.

ماجرای ناپدید شدن یک مرد اسپانیایی عاشق فوتبال

خانواده من یک مرد اسپانیایی که تصمیم داشتند از مسیر محل تولدشان تا محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را پیاده طی کنند. در روز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کردند که از زمانی که وارد ایران شده است. این مرد اسپانیایی و حدود سه هفته پیش وارد کشور ایران شده و هنوز هیچ اطلاعی از او ندارند.

همچنین ببینید :

سما جهانباز دختر گمشده پیدا شد ؟ آخرین خبر درباره او

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

مرد ۴۱ ساله اسپانیایی به نام سانتیاگو سانچز بعد از ظهور از ۱۵ کشور با پای پیاده و حدود نه ماه در این مسیر بوده و از ماجرای سفر پیاده اش در فضای اینستاگرام مطالبی به عنوان و منتشر شد. اما بعد از ورود به ایران از هشتم مهرماه اکانت اینستاگرام سانتیاگو سانچز از طریق مرزهای شمال غربی عراق و ایران غیرفعال شد.

همچنین ببینید :

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022فوتبال قطر + عکس و اینستاگرام

فیلم انتشار اولین عکس پس از مرگ مهسا امینی توسط 2 جاسوس های آمریکایی

خانواده سانچز چنین میگویند که ارسال پیامهای و از طریق واتساپ نیز از همان روز متوقف شد حالا والدین سانتیاگو ناپدید شدن او را به پلیس و وزارت خارجه کشور اسپانیا گزارش داده‌اند. اما دولت اسپانیا اعلام کرده تا کنون نتوانسته در مورد سانتیاگو سانچز و وضعیت او بر ایران اطلاعاتی به دست بیاورد.

ظاهراً سفیر اسپانیا در تهران مفقود شدن این مرد را پیگیری می‌کند مسیر پیاده روی خاک ایران تا ساحل خلیج فارس آخرین مرحله ای بود که از سفر سانتیاگو سانچز برای رفتن به خطر و دیدن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ مانده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا