خبر جدیدخبرهای ایران

فیلم کامل/ هک شدن شبکه خبر یک 1 صدا و سیما گروه عدالت علی

هک شدن شبکه ۱ و خبر صدا و سیما،هک شدن  شبکه صدا و توسط گروه ضد انقلاب عدالت علی شبکه یک و خبر توسط گروه عدالت علی هک شد، طبق گزارش هایی که در دست می باشد منابع خبری که در توییتر وجود دارند بعد از هک شدن شبکه یک و شبکه خبر صدا و سیما برای مدت چند ثانیه اخبار سراسری ساعت ۲۱ توسط یک گروه هکری به نام عدالت علی هک شد.

فیلم هک شدن چند ثانیه صدا و سیما و خبر شبکه یک

هک چند ثانیه شبکه یک و خبر صدا و سیما

اخبار ساعت ۲۱ از شبکه یک 1 اولین خبر تلویزیون این منتشر می شود برای مدت چند ثانیه به وسیله عاملین ضد انقلابی هک میشود شبکه خبر با منتشر کردن پیام در زیرنویس خود از مخاطبانش بابت به وجود آمدن این اختلال معذرت خواهی کرده است.در طی ساعت‌های گذشته هک شدن شبکه یک 1 زمان پخش اخبار توسط یک گروه هکری به نام عدالت علی توسط آب بسیار گسترده در فضای مجازی در بر داشته است و یکی از مهمترین خبرهای روز شده است.

این اتفاق باعث پیدا شدن و بروز واکنش های زیادی شده است دست در صدا و سیما از شبکه یک سیما زمانی که پخش اخبار سراسری ساعت ۲۱ در حال اجرا بود برای چند ثانیه کانال یک هک میشود توسط گروه هکری که نام آنها عدالت علی می باشد.

این کار که توسط گروهک های ضد انقلابی اتفاق می افتد قبل از این هم دست به چنین کارهایی در سامانه های داخلی کشور زده بودند این بار نیز مسئولیت هک شبکه یک و همچنین از دسترس خارج کردن شبکه تلویزیونی یک را از صدا و سیما بر عهده گرفته است.

همچنین پیشنهاد میکنیم ببینید :

ماجرای قتل یک مرد داخل خودروی پراید در سنندج توسط چه کسانی صورت گرفته؟

نه اینوری نه اونوری رجبی و پهلوی میخوان بیان به لاش خوری

لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که صدا و سیما هک شده است و برای چندمین بار این اتفاق افتاده است مظاهر مسئولان کشوری در پی اقدامات و کارهایی هستند که بتوانند امنیت شبکه های تلویزیونی را برقرار کنند.

در ضمن باید گفته شود که شبکه سایت تلوبیون برای چند ثانیه از دسترس خارج شده بود،عاملین ضد انقلاب با پوشش همشهری شبکه یک صدا و سیما ساعت ۲۱ برای چند ثانیه هک کرده و باعث به وجود آمدن مشکلات شده‌اند و با پخش تصاویری ضد انقلابی و هنجارشکنانه در برهم زدن اوضاع امنیتی کشور دارند.
فیلم هک شدن چند ثانیه صدا و سیما و خبر شبکه یک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا