خبر جدید

فیلم و ویدئو/ سوال عجیب و جنجالی دختر مجرد از یک روحانی روی آنتن زنده

فیلم و ویدئو/ سوال عجیب دختر مجرد از یک روحانی روی آنتن زنده را ببینید.

فیلم و ویدئو/ سوال عجیب و جنجالی دختر مجرد از یک روحانی روی آنتن زنده

فیلم سوال عجیب دختر مجرد از یک روحانی

ویدیو منتشر شده از سوال عجیبی که یک دختر مجرد ازیک روحانی در یک برنامه زنده داشته است.فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر مجرد ۳۰ ساله ای با مطرح کردن سوال زشت و عجیبی از شهاب مرادی روحانی و طلبه کارشناس مذهبی در برنامه زنده واکنش ها را به خود جلب کرده است.

در این فیلم دختر ۳۰ ساله از این کارشناس طلب روحانی در برنامه‌ای به نام صبح بخیر می پرسد من میتوانم ابروهایم را اصلاح کنم برای این که معمولاً در عرف فرهنگی یک دختر تا قبل از ازدواج نباید دست بر روی هایش بزنم و باید بعد از ازدواج کردن نسبت به این تغییرات در ابرو و مو های خود اقدام کنند.

فیلم و ویدئو/ سوال عجیب و جنجالی دختر مجرد از یک روحانی روی آنتن زنده

کارشناس برنامه شهاب عباسی در پاسخ به این سوال می گوید این یک مسئله فرهنگی می باشد و هیچ ربطی به دین و مذهب ندارد در بعضی از شهرها ممکن است فرهنگ آنها چنین اجازه‌ای به دختران تا قبل از ازدواج ندهند ولی در بعضی از شهرها این یک امر عادی و بی مسئله می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم طعنه مجری اشکان درویشی به کنسرت خنده حسن ریوندی

واکنش رئیس فدراسیون شطرنج به کشف حجاب سارا خادم الشریعه

البته ک پاسخ آقای شهاب عباسی پاسخ کامل در منطقی و درست بود برای این که همچین مسائلی ممکن است در بعضی از شهرها یک امر عادی و در برخی از شهرهای کوچک برای مردم مهم باشد البته باید گفت این امر دیگر در برخی از شهرها کاملاً عادی می باشد.

در هر صورت فرهنگ کشور ما از زمان قدیم بوده که دختران تا زمانی که مجرد بودن سعی در این داشتن که آرایش نکنند و بعد از ازدواج آرایش می کردند مانند مثال باید به این نکته اشاره کرد که معمولا دختر ها در مدارس آرایش نمی کنند و اگر این کار را انجام دهند ممکن است مسئولان مدرسه به آنها تذکر بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا