خبر ورزشی

فیلم کامل درگیری محمدرضا حضرت پور در والیبال با تماشاگران و هواداران

فیلم کامل درگیری محمدرضا حضرت پور در والیبال با تماشاگران و هواداران

دو تیم پیکان تهران و هراز آمل امروز در دومین مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند. دیدار جذاب دو تیم خوب والیبال ایران که مطابق انتظار بسیار جذاب بود.

دومین مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران پایانی باورنکردنی داشت.

فیلم درگیری محمدرضا حضرت پور

درگیری محمدرضا حضرت پور با هواداران آملی، پس از دیدار هراز آمل و پیکان را ببینید. حضرت پور والیبالیست پیکان که در طول بازی بار‌ها مورد فحاشی قرار گرفت در انتهای بازی با هواداران آمل درگیر شد. در نهایت نیز لبنیات هراز آمل موفق شد ۳ بر ۱ تیم پیکان را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال صعود کند.

در اولین مسابقه این هراز بود که در سه ست متوالی به راحتی حریف خود را شکست داد. در بازی دوم این هراز بود که موفق شد در رقابتی مهیج پیکان را شکست دهد و راهی فینال لیگ برتر شود.

اما این بازی پایانی باورنکردنی در هیجان داشت. جایی که در پایان بازی محمدرضا حضرت پور به سکوی هواداران هراز حمله کرد و با آنها درگیر شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل درگیری دروازه بان سویا با جیمی جامپ

ماجرا از اینجا شروع شد که در جریان بازی درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم به وجود آمد. پس از کسب آخرین امتیاز هراز، ناگهان دیدیم که محمدرضا حضرت پور لیبروی پیکان به تماشاگران هراز حمله کرد.

این مشکل زمانی که حضرت پور وارد جایگاه هواداران شد و یکی از آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد، عجیب تر شد. این صحنه آنقدر باورنکردنی بود که تمام اتاق را با هیبت ترک کرد.

البته خبرنگار ما گفت و گوی کوتاهی با پوریا فیاضی داشت و او معتقد بود که از ابتدا تا پایان بازی هواداران حریف به آنها توهین می کردند تا جایی که حضرت پور حق داشتند اینقدر عصبانی باشند.

البته به نقل از ورزش نویس، سه فحاشی خاص و دسته جمعی هرازی در دیدار مقابل محمدرضا حضرت پور شنیده نشد و دقیقاً مشخص نیست که چرا اینقدر عصبانی بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت و آیا محرومیت سنگینی برای محمدرضا حضرت پور ملی پوش محسوب می شود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا