اخبار هنرمندانخبر فضای مجازی

فیلم کامل/ خوانندگی و رقص و لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم + بیوگرافی

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم،لیلا اوتادی بازیگر کشورمان به سیم آخر میزند ویدیو جنجالی منتشر شده نظر همه را به خود جلب کرد در ادامه منتشر شدن فیلمی از لیلا اوتادی جنجال های به وجود آمده و بازتاب گسترده ای را به همراه داشت.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

 رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

طی ویدیو و فیلمی از رقصیدن لیلا اوتادی در اینستاگرام بین کاربران جنجال به پا کرد،یکی از بازیگران زن برجسته در سینما و تلویزیون کشور می باشد و در بسیاری از فیلم های اکشن و پلیسی نظیر ایفای نقش کرده لیلا اوتادی قبل از ورود به عرصه بازیگری مربی بدنسازی بوده است و به همین جهت است که دارای استایل ورزیده می باشد.

 بیوگرافی

مرداد ماه سال ۶۲ در تهران به دنیا می‌آید و در زمینه هنری تلویزیون سینما و تئاتر نیز فعالیت دارد. همچنین شعر هم می سراید از سال ۸۱ تا به قلب آن فعالیت های هنری را انجام داده است. دارای مدرک کارشناسی معماری داخلی دانشگاه هنر تهران می باشد ۱۷ سالگی کار سرودن شعر را شروع می کند و در رشته معماری داخلی تحصیلاتش را به پایان می رساند.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

علایق

گفته می‌شود به شدت به نقاشی علاقمند است برای مدتی در باشگاه مربی بدنسازی بوده است، قشقایی دارد و چشمان سیاه کاری از مرحوم ایرج قادری وارد دنیای بازیگری شد و با سریال مهر و ماه کاری که کارگردان آقای سید فیاض موسوی بود دیده و شناخته شد.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

مصاحبه با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در مورد بدنسازی بودن خودش اینگونه سخن می گوید که دوست داشتن در هر نقش که بازی می کنم از لحاظ فیزیکی بدن آماده داشته باشند به همین جهت ورزش مرا ادامه داده ام و همیشه ورزش کردم من به مدت دو سال مربی بدنسازی بوده اما به خاطر مشغله کاری زیادی که داشتم نتوانستند مربیگری را ادامه دهند ورزش تنیس و اسب سواری نیز انجام می دهم و به طور حرفه‌ای در این رشته ها فعالیت می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید : بیوگرافی رعنا منصور خواننده و همسرش اروین خاچیکیان + طلاق

لیلا اوتادی بهترین تفریح  سفر و مسافرت رفتن است بسیار علاقه دارد، که با فرهنگ های جوامع مختلف و آداب و رسوم همه آیین ها و غم ها آشنا شود و سفر رفتن برای همیشه چیزی جذاب بوده است. شهرها و جزایری که در مورد آنها اطلاعات کمتر میداریم سفر کرده را بیشتر دوست دارد به جاهایی که ناشناخته تر هستن سفر کند.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

همچنین ببینید :

عکس خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3 از صدا و سیما + بیوگرافی

لیلا اوتادی در روز تولدش به اطلاع هوادارانش میرساند که یک تولیدکننده عمده در فرانسه و امارات که با لیلا اوتادی داشتند. از او درخواست کردند که نماینده خاورمیانه برای عطرشان بشود لیلا اوتادی پیشنهاد این کمپانی ها را قبول کرده و به زودی عطر با نام او برای طرفدارانش تولید می شود.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

سوابق و آثار

لیلا اوتادی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است از جمله فیلم هایی مانند چپ دست به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش باباییان
در سال ۸۵ در سریال آخرین گناه چه کاری بود از ساخته های حسین سهیلی زاده نقش آفرینی می کند این سریال از سریال های مناسبتی ماه رمضان بود که در آن از بقیه سریال ها بهتر ظاهر شده بود و طرفداران بیشتری را جذب کرده بود.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

در سال ۸۸ در فیلم باغ قرمز کاری ساخته امیر سماواتی در کنار امین تارخ نقش آفرینی کرده، خانم پریچهر سهیلی بودند. همچنین در فیلم سگ های پوشالی ساخته آقای رضا توکلی بود، همراه با نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین نقش آفرینی کرده است. سریال زخم یکی از جدیدترین سریال هایی که ساخته مسعود آب پرور می باشد که لیلا اوتادی در آن در نقش یک فرمان نیروی انتظامی ظاهر شده است.

فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

صحبتهای در مورد دستمزد بالای لیلا اوتادی منتشر شده بود که باعث جنجال زیادی شده بود طبق گزارش‌های رسیده لیلا اوتادی برای یک بازی که مدت زمانش ۲۵ روز بود، فیلم با نام پیتزا مخلوط کاری از آقای حسین قاسمی جامی ۷۵ میلیون تومان دستمزد گرفته است، که او را گرانترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند. فیلم کامل/ رقص زیبای لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم

البته اون با حضور در یک برنامه در مورد شایعاتی که در مورد در فضای مجازی انتشار پیدا کرده بود صحبتهای کرده بود و گفته بود که این شایعات دروغ می باشد و چون دشمنی دارند خواستن که مرا گرانترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند همچنین در مورد شایان چنین می گوید که شایعاتی که در فضای مجازی شنیده می‌شود فقط دست طرف دشمنان شکل می گیرد.

مصاحبه با لیلا اوتادی

این نیاز را احساس کردید که با ما به ازاهای واقعی کاراکترتان آشنا شوید و اطلاعاتی را برای ایفای نقش از آنها بگیرید؟

– این کار را انجام دادم به این خاطر که برای هفته نیروی انتظامی سال ۹۲ تله‌فیلم «سیب ترش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده را داشتم و آنجا هم تقریبا نقشم همین بود؛ خودم اسمش را گذاشته‌ام دکتر پلیس. یعنی افرادی که هم دکتر روانشناس هستند و در این زمینه تخصص دارند و هم به آنها فضایی داده شده تا بتوانند رودر رو با مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر مردم است، آشنا شوند و آنها را حل کنند. بنابراین این پس زمینه به من برای ایفای این نقش کمک کردلیلا اوتادی از حرکت موازی‌اش در سینما و تلویزیون می‌گوید.

نگار متفاوت تر از چیزی است که تا امروز از لیلا اوتادی دیده ایم. به نظر شما هم همین طور است؟
بله، صد در صد. این اولین کار تقریبا ً کمدی من در تلویزیون است و نوع آن با کمدی‌ها‌یی که در سینما کار کرده ام هم متفاوت است. من هم این نکته را قبول دارم.

به این سینما و تلویزیونی که گفتی چقدر در اهمیت می‌دهی؟ اصلا ً برایت مهم است که در چه مدیومی ‌بازی می‌کنی یا نه؟
به نظرم کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون، چه در سینما و چه در تئاتر. خیلی برای خودم حصاربندی نمی‌کنم که کدام را بروم یا کدام را نروم. بازی برایم مهم است. همین.

نگاه لیلا اوتادی به شخصیت نگار چطوری است؟ در کنار این نقش چه چیزی داشت که قبول کردی آن را بازی کنی؟
اول از همه تفاوتی که با کار قبلی ام مخصوصا ً در تلویزیون داشت یکی از دلایل انتخاب آن بود بخصوص این که کار آقای فتحی هم بود. البته در «میوه ممنوعه» هم قرار بود بازی کنم اما به دلیل مسافرت نتوانستم در خدمتشان باشم. این کا را که پیشنهاد دادند با کمال میل قبول کردم و احساسم هم این است که کار خوبی از آب درآمده است. اما در مورد بخش اول سوالت حسی که من نسبت به نگار دارم؛ او خیلی توی فاز خودش است؛ چیزی که امروز ما خیلی کم توی جوان‌ها‌ می‌بینیم. نگار از همه شاخصه‌ها‌ی مهم فعلی در اجتماع دور است. این خیلی برای من جالب بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا