اخبار هنرمندان

پارتنر و همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ بیوگرافی و ازدواج سوم

پارتنر و همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ بیوگرافی

بهاره رهنما در ولنتاین 2024 از ازدواج سوم و همسر سومش رونمایی کرد که گفته میشود تاجر و مدلینگ است

بهاره رهنما که به تازگی از همسر دومش جدا شده است عکسی به مناسبت ولنتاین از پارتنر جدیدش منتشر کرد .اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نکرده است .

پارتنر و همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ بیوگرافی

عکس‌ دو نفره‌ و جدید بهاره رهنما به شدت خبرساز شده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود.عکس جدیدی که بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر شده است که چند گردنبند طلا و جواهر هدیه گرفته است حاشیه ساخت. همین عکس کافی بود تا حاشیه های جدیدی مبنی بر ازدواج سوم بهار رهنما با مرد عرب جواهر فروش منتشر شود در این مطلب از سایت سوربان به جزئیات و حقیقت این ماجرا پرداخته ایم.

همسر اولش پیمان قاسمخانی از نویسنده ها و فیلمسازان به نام ایران است که حاصل ازدوجشان یک دختر به نام پریا قاسمخانی میباشد که متولد 1376 بوده و در لندن زندگی میکند.

پارتنر و همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ بیوگرافی

انها بعد از سالها زندگی زناشویی به صورت کاملا ناگهانی از یکدیگر جدا شدند و هیچکسی این خبر را باور نمیکرد تا اینکه به صورت رسمی خودشان اعلام کردند.

سال تابستان 1396 خبری در فضایی مجازی منتشر شد که کسی باور نمیکرد خبر ازدواج مجدد این خانم به همراه تصاویر عروسی اش با یک تاجر به نام امیرخسرو عباسی به جنجالی ترین خبرهای کانال های تلگرامی تبدیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا