بیوگرافی

مادر شادمهر عقیلی کیست +‌بیوگرافی آصفه شوقی پور و علت درگذشت

مادر شادمهر عقیلی کیست؟ شادمهر عقیلی خواننده سرشناس ایرانی به سوگ مادرش نشست، علت فوت و علت درگذشت شادمهر عقیلی خواننده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از فوت مادرش داد. آصفه شوقی پور مادر شادمهر خواننده معروف بوده که در تهران زندگی میکرد و روز گذشته بر اثر ایست قلبی ناشی از کهولت سن درگذشت. جزئیات خبر فوت و درگذشت مادر این خواننده ایرانی در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ را میخوانید.

مادر شادمهر عقیلی کیست +‌بیوگرافی آصفه شوقی پور و علت درگذشت

مادر شادمهر عقیلی کیست

آصفه شوقی پور مادر شادمهر عقیلی خواننده معروف بوده که در تهران زندگی میکرد و روز گذشته بر اثر ایست قلبی ناشی از کهولت سن درگذشت.شادمهر عقیلی خواننده سرشناس سالهاست در آمریکا زندگی میکند و مادرش را سالهای زیادی ندیده بود.

بیوگرافی آصفه شوقی پور و علت درگذشت

او در اکباتان تهران زندگی میکرد شادمهر دارای سه برادر بنام های حمید ، محمدتقی ، محمدعلی و یک خواهر بنام پروین بوده که هیچکدام از آنها در عرصه هنری و موسیقی فعالیت ندارند.

مادر شادمهر عقیلی کیست +‌بیوگرافی آصفه شوقی پور و علت درگذشت

روز گذشته مراسم تشییع مادر شادمهر عقیلی در بهشت زهرا با حضور بسیاری از دوستداران این خواننده برگزار شد.

واکنش پسرش

شادمهر در اینستاگرامش برای شادی روح مادرش آرزو کرد او قبلا در یک مصاحبه گفته بود که مادرش سن زیادی دارد و آرزویش سلامتی مادرش است:

جالب است بدانید ژینا نامزد سابق شادمهر از دختران مورد علاقه مادر این خواننده بود. به گفته خود شادمهر: «به دنبال یک اسم خاص میگشتم که بجای گل من گل من باشه و کسی از این اسم هم استفاده نکرده باشه و اسمی زیبا تر از ژینا به ذهنم نرسید!

همچنین ببینید:

مایکل هاشمیان کیست‌؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان و همسرش

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

بعد از خروج از ایران با وجود فیلم تولد و فیلم شب رفتن وبارها دیده شدن او با ژینا در انجمن شعر و انجمن سینما با با او همراه بود چون خود ژینا هم یک بازیگر بود. وقتی که شادمهر برای گرفتن مجوز در ایران راه به جایی نبرد رو به کشور خارج کرد و با ژینا قرار گذاشت که بعد از برگشتش به ایران او را هم با خود به خارج یا همان لس آنجلس ببرد.

مادر شادمهر عقیلی کیست +‌بیوگرافی آصفه شوقی پور و علت درگذشت

شادمهر در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام‌های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آن‌ها حین خدمت سربازی و یکی از آن‌ها در زلزلهٔ رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال ۹۲ درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم‌اکنون مقیم ایران است عاصفه است.

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ و ۴۹ سال سن دارد . خواننده، آهنگساز، تنطیم کننده، نوازنده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. او پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری ادامه داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا