بیوگرافیخبر جدید

ژیلا شاهی بازیگر: زن رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست + بیوگرافی

ژیلا شاهی در سال ۶۴ به دنیا امده است. ایشان در فیلم‌هایی مثل شیطان وجود ندارد، زغال و قصرشیرین و در سریال پوست شیر ایفای نقش داشته است.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

بیوگرافی

ژیلا شاهی در اردبیل و در سال ۱۳۶۴ به دنیا امده و از سال ۸۹ فعالیتش را آغاز کرده است.و در سریال پوست شیر در نقش مژگان ایفای نقش کرده است.او توانسته جایزه نقش اول زن را در دوره ی سیزدهم جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی را نصیب خود کند و همینطور نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر شد و در سریال پوست شیر ایفای نقش کرده است.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

مهاجرت به تهران

در سال 1388 در سن 24 سالگی  برای ادامه فعالیت در رشته بازیگری به تهران مهاجرت کرد و در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرد  و از همانجا به پروژه های مختلفی معرفی شدند.ایفای نقش در سریال سرزمین مادری و همه چیز آنجاست تجربه های کوتاهی در مدیوم تلویزیون بودند و در سینما چندنین کار کوتاه حضور داشتند.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

فیلم سینمایی

در سال 1390 در سن 26 سالگی  با فیلم سینمایی روییدن در باد، کنار بازیگرانی همچون امید زندگانی و گوهر خیراندیش ایفای نقش کرد و  در سینما برای اولین بار  تجربه کرد.از سال 91 با فیلم خاکستر و برف مسیر را ادامه داد و تا 96 در بیش از 9 فیلم دیگر تجربه های بسیار موفقی بدست آورد

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

شهرت

ژیلا شاهی در  سال 1396  در سریال شکوه یک زندگی به قاب تلویزیون برگشت. تا اینکه در سال 1397 با فیلم سینمایی قصر شیرین در کنار حامد بهداد در نقش نجمه به شدت مورد توجه قرار گرفت.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بازیگر نقش رضا پروانه در سریال پوست شیر کیست 

نعیم در سریال پوست شیر کیست؟

سریال پوست شیر کی پخش میشود و زمان دقیق پخش

بیوگرافی آقای بهزاد خلج در پوست شیر و آقای قاضی

و ایشان توانست در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود که در نهایت این جایزه را به خانم فرشته صدرعرفایی دادند.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

مصاحبه ژیلا شاهی در مورد حامد بهداد

حامد بهداد ،یک بازیگر  باهوش و باسواد ، همراه، بخشنده است.ایشان می گوید : در دو ماهی که من با حامد بهداد کار کردم، از وی در زندگی و بازیگری  تجربه هایی یاد گرفتم و  خیلی ها نمی دانند که آقای حامد بهداد در پشت این چهره، چه شخصیت خیرخواهی دارد.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

جایزه اصل هر چیزی نیست

هیچکس از دریافت جایزه و مورد توجه قرار گرفتن  و شهرت بدش نمی آید اما از گرفتنش هم هیچ وقت خیلی آنقدر خوشحال نخواهم شد که فکر بکنم به همه چیز در حرفه خودم رسیده ام.از نگرفتن جایزه ناراحت نمی شوم، و ایشان می گوید من هنوز در ابتدای راه هستم و همین که اسمم در کنار بازیگری که سال ها کار می کنند و کارم مورد توجه قرار بگیرد،خوشحال می شوم

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

نحوه قبول نقش و کار کمدی

برای من نقشی که را می خواهم بازی کنم فیلمنامه و کارگردان و گروهی که با آنها کار می‌ کنم خیلی مهم است.بازی در فیلم کمدی که یک گروه حرفه‌ ای و کارکتر و نقش خوبی داشته باشد، چرا که نه. برای من مهم این است که کارم را درست انجام دهم و من استقبال می‌ کنم.

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

ژیلا شاهی پوست شیر زن رضا پروانه

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا