اخبار هنرمندان

مارال فرجاد و امیر مقاره دل دادند قلوه گرفتند +عکس تشکر و پست جالب

مارال فرجاد بازیگر سرشناس کشورمان که این روزها با سرطان دست و پنجه نرم می کند پیامی برای امیر مقاره در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از او تشکر کرد.

مارال فرجاد و امیر مقاره دل دادند قلوه گرفتند +عکس تشکر و پست جالب

مارال فرجاد و امیر مقاره دل دادند قلوه گرفتند

مارال فرجاد در اینستاگرام نوشت از دوران کودکی می دانستم که تفاوت خیلی زیادی بین شهرت و محبوبیت وجود دارد و چقدر خوشبخت خواهد بود کسی که این دو خصوصیت را در کنار یکدیگر با هم دارد محبوب شدن در قلب مردم کار ساده نخواهد بود و باید حتماً قلبی پاک و مهربان داشت تا بتوان به دیگران عشق بی چشمداشت منتقل کرد من امیر مقاره را به عنوان خواننده پاپ میشناختم و بعداً فهمیدم که او در یک سریال نیز تجربه بازیگری هم دارد ما هیچگاه همدیگر را ندیدیم اما من از او خواستم که به دیدن تینا کودک بیمار بیاید تا او را خوشحال کند امیر مقاره نیز بی منت و مسئولیت پذیر این خواسته من را قبول کرد و به دیدن این کودک رفت امیر مقاره قلب پرمهرتان همیشه شاد و آرام.

مارال فرجاد و امیر مقاره دل دادند قلوه گرفتند +عکس تشکر و پست جالب

چند ماه پس از اعلام خبر ابتلای مارال فرجاد به بیماری سرطان، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از دوران شیمی درمانی خود در اینستاگرام از ادامه درمان سرطان خود خبر داد. اگر چه تاکنون اشاره ای به نوع سرطان مارال فرجاد نشده اما می توان حدس زد که احتمالاً سرطان او از نوع سرطان سینه باشد هر چند این موضوع تایید نشده و فرجاد یا خانواده اش نیز تاکنون به نوع سرطان وی اشاره ای نکرده اند.

مارال فرجاد آخرین بار در سربال برادرجان بازی کرده است.

همچنین ببینید:

عکس چهره و صورت جذاب “امیر مقاره”و متفاوت و جدی که تاکنون ندیده اید

استوری معنادار “امیر مقاره”در واکنش به اتفاقات اخیر/ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا