بازیگران فیلم و سریال

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟ + عکس و سوابق

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟ و عکس و سوابق باران احمدی بازیگر سریال بی گناه دختر مهران احمدی که ایشان بازیگر و کارگردان مجمومه سریال بی گناه می باشد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

باران احمدی که در نقش ساریتا در سریال بی گناه هنرپیشگی می کند دختر آقای احمدی گارگردان این مجمومه می باشد.زندگینامه باران احمدی،باران احمدی متولد ۱۳۸۰ در تهران به دنیا آمده است ایشان در حال حاضر درس می خواند و  محصل می باشد.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

شروع فعالیت

و دختر آقای مهران احمدی در سریال بی گناه کارگردان این مجموعه می باشد ایشان در سریال بی گناه برای اولین بار به خاطر اینکه پدرش کارگردان میباشد اولین تجربه بازیگری خود را با ایفای نقش سارینا در این سریال به عهده می گیرد.

پیشنهاد میکنم ببینید :

بازیگر نقش سینا در سریال بی گناه کیست

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

سریال خون سرد کی پخش میشود و زمان دقیق

خانم نسرین نصرتی که نقش مادر ایشان را در سریال بی گناه نقش آفرینی و مهران احمدی در نقش پدر سارینا میباشد. در خلاصه سریال بی گناه می توان گفت که سارینا دختر سر به هوا  و ظاهرا مواد مصرف می کند که شیطنتهای را به دنبال دارد نقش برادر سارینا احسان معجونی می باشد.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

که در این سریال با پدر بزرگ خودش آقای مسعود رایگان جنجال های جدیدی ایجاد میکند. باران احمدی می تواند برای اولین بار در بهترین سریال خودش را نشان دهد و با او همچون بازیگرانی مثل ویشگا آسایش ،شبنم مقدمی، محسن کیانی ،مسعود رایگان همبازی و پاتنر….. ایشان می باشند این سریال طرفداران و مخاطبین بسیاری را جذب خود کرده است.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

وضعیت تاهل

در اینستاگرام فضای مجازی خبری از ازدواج ایشان می باشد و اینگونه به نظر می رسد که ایشان مجرد می باشد.

نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا