اخبار سینما

واکنش پژمان جمشیدی خداحافظی از تلویزیون به اعتراضات : واکنش ها و عکس

پژمان جمشیدی و واکنش به اعتراضات و آشوب های این روزهای ایران خداحافظی از تلویزیون تصاویر و جزئیات آن را در صفحه لردخت ببینید.

واکنش پژمان جمشیدی به اعتراضات و خداحافظی از تلویزیون +عکس و واکنش ها

واکنش پژمان جمشیدی به اعتراضات

پژمان جمشیدی که یکی از بازیگران سرشناس کشورمان می باشد که به یکی از چهره های دوست داشتنی و معروف کشور تبدیل شده است پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرام خود در مقابل اعتراضات وآشوب های این روزهای ایران یک استوری به اشتراک گذاشته است که باعث به وجود آمدن جنجال زیادی شده است.

واکنش پژمان جمشیدی به اعتراضات و خداحافظی از تلویزیون +عکس و واکنش ها
پژمان جمشیدی در پست در اینستاگرام از چنین می‌نویسد قسم میخورم به جان تک تک مردم کشورم که همه زندگی برایم هیچ ارزشی ندارد چه برسد به اینکه بخواهم از ترس بیکار شدن به مردم پشت کنند مگر می شود که از اسم مهسا امینی که می‌تواند خواهر همه ما باشد خشمگین و افسرده نشد.

واکنش پژمان جمشیدی به اعتراضات و خداحافظی از تلویزیون +عکس و واکنش ها
پژمان جمشیدی وقتی این استوری را به اشتراک می گذارد که چند وقت پیش بازیگرانی چون مهران مدیری و یا ورزشکاران چون علی دایی به خاطر حمایت هایی که از حوادث این روزهای کشور کرده بودن مورد انتقاد شدید.

پیشهاد میکنیم بیشتر بدانید :

تیپ و پوشش جدید الناز رکابی قهرمان سنگنوردی با وزیر ورزش

مهران احمدی با پست اعتراضی و جنجالی اینستاگرام را منفجر کرد

برخی از رسانه‌ها قرار گرفته بودند گفته می‌شود حتی تیزرهای تبلیغاتی که آنها در آن حضور داشتن از تلویزیون پخش نمی شود به نظر می رسد. بیلبورد های تبلیغاتی که پژمان جمشیدی برای شهر فرش و سرای ایرانی در خیابانها در شده بود جمع شده است.

واکنش پژمان جمشیدی به اعتراضات و خداحافظی از تلویزیون +عکس و واکنش هاو دیگر تبلیغات آنها از تلویزیون منتشر نمی شود پژمان جمشیدی به خاطر درخشش فوق العاده ای که در زمینه بازیگری به دست آورده بود، چند سالی میباشد که مورد حمایت شدید مردم قرار گرفته است و بسیار طرفدار نیز دارد.

همچنین ببینید :

عکس خداحافظی باربد بابایی مجری شبکه 3 از صدا و سیما واکنش به وقایع

پیمان شیخی مجری صدا و سیما در اعتراض به وقایع اخیر کناره گیری کرد

این بازیگر دوست داشتنی کشورمان که یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال بوده است در سریال های مانند پژمان ،زیرخاکی ،خوب بد جلف و چندین فیلم سینمایی دیگر و سریال نقش آفرینی کرده است گفته می شود ظاهراً به خاطر اظهار نظری که پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرام از خودش به اشتراک گذاشته است دیگر سریال زیرخاکی از تلویزیون پخش نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا