اخبار هنرمندان

الهام پاوه نژاد از برداشت حجاب و کشف حجاب تا شکستن سکوت برسر مزار پدر

الهام پاوه نژاد بازیگر سینما و تلویزیون کشور با منتشر کردن فیلمی در فضای مجازی سر مزار پدرش کشف حجاب می کند.
الهام پاوه نژاد از برداشت حجاب تا شکست سکوت

کشف حجاب الهام پاوه نژاد

کشف حجاب الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد یکی از بازیگران و مدرسان بازیگری با منتشر کردن عکس و تصویر و فیلمی در کنار قبر پدر خود با منتشر کردن متنی با پدر و مادران داغ دیده ابراز همدردی می کند.

در مورد سکوت اجباری چند هفته گذشته خودش صحبتهای می‌کند و از حکم بازداشت سخن می گوید.
این چنین می نویسد به نام خداوند رنگین کمان…. از ظهر شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ با حکم بازداشتی مرا متهم به تحریک اذهان عمومی و دعوت به آشوب کردن باعث تشویش اذهان عمومی نشوم.

پیشنهاد میکنیم ببنید :

افسانه بایگان در ۶۱ سالگی کشف حجاب جنجال شد

کشف حجاب کتایون امیر ابراهیمی بازیگر پیشکسوت و قدیمی

فیلم جنجالی کشف حجاب رخشان بنی اعتماد مادر باران کوثری

واکنش شهاب حسینی از داغ کیان پیرفلک با قرآن جنجال شد

اما حالا طنین فریاد مادران و پدران دلسوخته و داغدار و آتش قلبم این مهر را می شکند.من مادری هستم که بر خاک دلبندش لالایی می خواند؛ مادری هستنم که بر خاک جوانش کل می کشد و من همیشه مردم بوده، هستم و خواهم بود و خواهم مرد به خاک پدرم قسم من ایرانم.با منتشر کردن تصاویری از بازیگران که مانند خانم پاوه نژاد حجاب از سر برداشته اند و باید آنها را جزو بازیگران ممنوع الکار بدانیم.

کشف حجاب الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در ۲۷ شهریور سال ۵۰ در تهران به دنیا می آید در رشته کارگردانی مدرک فوق دیپلم خودش را از دانشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کرده است الهام پاوه نژاد اصالتا کرمانشاهی می باشد و فعالیت‌های هنری خود را از سال ۶۹ با حضور در تئاتر های دانشجویی آغاز کرده است برای اولین بار در سال ۷۰ با حضور در سریال همسران تجربه حضور در جلوی دوربین را به دست آورده و در آن فیلم به شهرت زیادی رسید.الهام پاوه نژاد در دهه هفتاد ازدواج می کند و ثمره ازدواج شان به دنیا آمدن دختری به نام کردیا میباشد همسر خانم پاوه نژاد آقای کامکار می باشد.

کشف حجاب الهام پاوه نژاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا