اخبار هنرمندانخبر جدید

محمود شهریاری دستگیر شد؟ علت بازداشت با جزییات

محمود شهریاری دستگیر شد؟ دلیل بازداشت با جزییات بنا به خبرهای در فضای مجازی محمود شهریاری حمایت و تشویق از اغتشاشگران بازداشت شد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

محمود شهریاری دستگیر شد؟ دلیل بازداشت

محمود شهریاری دستگیر شد؟

به دنبال اعلام جرم بر علیه برخی از سلبریتی ها و افراد مشهور و معروف به جهت تشویق به اغتشاش و حمایت از اغتشاشگران محمود شهریاری که یکی از مجریان سابق صدا و سیما با دستورقضایی بازداشت شد.

محمود شهریاری دستگیر شد؟ دلیل بازداشت

شهریاری که سابقه مجری تلویزیون بود در برنامه‌های مختلفی که صدا و سیما پخش میشه گری کرده است یکی از برنامه های رو در شبکه تهران به همراه کاظم احمدزاده بوده است در برنامه زنده رود کاری که از شبکه اصفهان پخش می شد، مجری بوده است در بعضی از سریال ها نیست بازیگری کرده مثل مرد دوهزار چهره همچنین در رادیو نصفه آدیت داشته است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم واکنش شهاب حسینی در مورد وقایع پس از مرگ مهسا

عکس| تهدید به آبروریزی بازیکنان تیم ملی توسط احلام

گلایه علی دایی و پیام او در پی اتفاقات اخیر بعد از مرگ مهسا

سال ۱۳۵۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و اکنون ۶۳ سال دارد و در شهر بیجار به دنیا آمده است یک فرزند به نام روژان شهریاری دارد محمود شهریاری در دوم دی ماه ۱۳۹۷ در بیجار کردستان به دنیا می آید..

محمود شهریاری در برنامه که با عنوان فیتیله جمعه تعطیله از شبکه دوم سیما پخش می شد فعالیت داشته بود به خاطر یک سری در لایه ممنوع التصویر میشود.

و در حال حاضر نیز ممنوع تصویر است پست اینستاگرامی خودش در مورد برنامه ماه عسل چنین می گوید برنامه ماه عسل با احساس مخاطب بازی می کند از احساسات مردم سوء استفاده میکند.

همچنین عنوان کرد که تلویزیون در حال فاصله گرفتن از مخاطبان خود و مردم می باشد و همچنین اشاره داشت در فضای مجازی و اینستاگرام مشکلات اقتصادی سیاسی و غیره که در کشور مشهود است و از عملکرد دولت همیشه انتقاد کرده است.

محمود شهریاری در ۲۷ فروردین ۹۹ توسط ماموران امنیتی وزارت اطلاعات بازداشت می‌شود و مدت ها در بازداشت به سر برده است و  شایعاتی مبنی بر دستگیری شنیده میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا