اخبار هنرمندان

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید. هومن سیدی و محسن تنابنده برنده جایزه های جشنواره ونیز شدن هومن سیدی برای کارگردانی فیلم جنگ جهانی سوم و محسن تنابنده برای بازی در آن فیلم توانستند جایزه بهترین بازیگری مرد و بهترین فیلم بخش افق های جشنواره ونیز را نصیب خود کنند را در این صفحه مشاهده فرمایید.

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز

مراسم اختتامیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز در شب نوزدهم شهریور ماه در ونیز ایتالیا برگزار شد محسن تنابنده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم جنگ جهانی سوم نصیب خود کند و هومن سیدی توانست جایزه جشنواره ونیز را بگیرد محسن تنابنده زمان که جایزه را می گیرد.

محسن تنابنده  در صحبت هایش می گوید این جایزه را به همسرم تقدیم می کنم چون در زمان فیلمبرداری این فیلم حامله بوده و در عین حال باید از بچه دیگرم نیز مراقبت می کرده و حالا این جایزه را تقدیم می کنم جایزه اش را نیز به تمام جامعه کارگر ایران تقدیم کرد.

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید

محسن تنابنده به همراه محمد اطبایی حاضر شدن در زمان گرفتن جایزه با خنده و خوشحالی می‌گوید من انقدر خوشحالم که تا تهران می توانم پیاده بروم و در پایان این جشنواره فیلم هومن سیدی توانست جایزه بهترین فیلم پخش افق های جشنواره را بگیرد هومن سیدی جایزه اش را تقدیم مردم ایران میکند.

همچنین ببینید : طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی واقعیت دارد؟

خلاصه ای از داستان چنین منتشر می شود که شکیب یک کارگر روزمزد بی‌خانمان باشد که هیچگاه نتوانسته با از دست دادن زن و پسرش در زلزله سال ها پیش کنار بیاید و در دل چند سالی که گذشته با یک زن کرولال به نام لادن رابطه داشته است محل ساخت ساز امروز به یک لوکیشن فیلمی که در مورد جنایات هیتلر در جنگ جهانی دوم تبدیل شده بود و در عین ناباوری به یک نقش سینمایی دادند  و فرصتی نیز به او می‌دهند تا برای خودش کشته شود آدم وقتی این ماجرا را میفهمد به محل کارش کی میرود اعضا کمک می خواهد نقشه شکی برای مخفی کردن او خیلی بد اشتباه از کار در می آید و فرصت به دست آمد و برای شکیب را تهدید می کند.

جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید

همچنین ببینید : ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022 (انگلیس ، آمریکا ، ولز)

در این فیلم بازیگرانی چون ندا جبرئیلی مهسا حجازی نوید نصرتی محسن تنابنده لطف الله سیفی حاتم مشمولی ایفای نقش کرده‌اند پخش بین المللی این فیلم بر عهده محمد اطبایی بوده است و در مراسم اختتامیه جایزه ویژه هیئت داوران جعفر پناهی برای ساخت خرس نیست تعلق گرفت این فیلمساز به دلیل زندانی بودن در زندان در این مراسم حضور نداشت.

هومن سیدی در هشتم آذر ماه ۱۳۵۹ در رشت به دنیا می آید بازیگر فیلم نامه نویس تدوینگر کارگردان میباشد و سال ۷۳ شروع و آغاز فعالیت ۶ میباشد ابتدا در سال ۸۵ تا سال ۱۳۹۲ با خانم آزاده صمدی که خود نیز بازیگر بود دوره ازدواجشان بود و بعد از آن طلاق میگیرد هم اکنون همسر هومن سیدی بیتا اصلانی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا