خبر جدیدخبر ورزشی

جواد خیابانی در بیمارستان به خاطر ناراحتی قلبی بستری شد؟

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد؟ جواد خیابانی که یکی از گزارشگر برجسته فوتبال کشورمان می باشد لحظاتی پیش در بیمارستان میشود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد؟

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال کشور به خاطر ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری میشود
گزارش‌های رسیده شده از بستری شدن جواد خیابانی گزارشگر تلویزیونی ایران به دلیل مشکلات قلبی خبر رسید در حال حاضر به بررسی علت بستری شدن جواد خیابانی پرداخته اند.

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد؟

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نحوه بستری شدن و مشکل جواد خیابانی در در دست من نیست.در حال حاضر فقط می‌توانیم برای جواد خیابانی این چهره مهربان و دوست داشتنی فوتبالی کشور آرزوی صحت و سلامتی داشته باشیم.

همچنین ببینید :

واکنش کارگردان عصر جدید به بازداشت شروین حاجی پور خواننده «برای»

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟

جواد خیابانی چهره های سرشناس کشورمان می باشد که در حوزه ورزش فعالیت دارد در بیست و هفتم آبان ماه سال ۱۳۴۵ در کرج به دنیا می‌آید فعالیت و تهیه‌کنندگی گزارشگری و مجری تلویزیون ایران می باشد جواد خیابانی سال ۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است او از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته است نیز دکترای آسیب شناسی ورزشی کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت رسانه را نیز دارد او دارای 1 فرزند به نام نگار خیابانی می باشد.

در سال 1377 به عنوان بهترین مجری و گزارشگر ورزشی و فوتبال جایزه گرفت.و درمجله سروش هم به عنوان محبوب ترین و مهرباترین برنامه ورزشی شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا