اخبار هنرمندان

«خاله رزیتا» اسطوره مجریگری کودک محبوب و برگزیده کودکان در سکوی اول افتخار آفرینی

خبرگزاری اعتلای ایران : مجری برتر کودک «خاله رزیتا» محبوب و برگزیده كودكان ترجيح مي‌دهد در بزرگسالي بچه بماند

استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران و دنیا ، خاله رزیتا / فرشته مهربون محبوب كودكان به خبرنگار اعتلای ایران گفته است كه ترجيح مي‌دهد در بزرگسالي نيز بچه بماند.

«خاله رزیتا» اسطوره مجریگری کودک محبوب و برگزیده کودکان در سکوی اول افتخار آفرینی

 

مجري برتر کودک که تنها مجری کودک بین المللی است كه در مدت کوتاهی توانست ره صد ساله موفقیت و محبوب شدن و شهرت را بپیماید و برترین و بهترین مجری کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور شناخته شود و لقب اسطوره تکرار نشدنی مجریگری کودک را نیز از آن خود کند خبر داد: در مسیر پذیرفتن دعوت مسئولین و سلبریتی های خارج از کشور جهت اجراهای بزرگ در استیج های برتر جهانی می باشم .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد ، صداقت و باورپذيري بيان را موجب موفقيت يك مجري دانست و به خبرنگار راديو ـ تلويزيون اعتلای ایران گفت: اين امتيازها موجب انتخاب سه مجري برتر متفاوت از سوي مردم شده است. که به لطف و مهربانی مردم من نیز در راس این هرم و برترین در کل ایران و حتی دنیا قرار گرفته ام .
خاله رزیتا با اشاره به سنگين‌تر شدن مسؤوليت خود اظهار كرد: مردم و كودكان هميشه به ما محبت دارند؛ من نيز به علت احترام قايل شدن براي مخاطبان خود، همیشه خود را یک هنرمند مردمی و خاک پای یکایک مردم بخصوص کودکان عزیز و دلبند ایران معرفی میکنم .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد تنها مجری کودکی می باشد كه از كلام تاثيرگذار خود براي انتقال بسياري از مفاهيم ارزشي، ادبي و فرهنگي در باب سعادتمندی ، موفقیت ، خوشبختی ، خدا شناسی و افتخار آفرینی کودکان و نوجوانان در فضاي شاد برنامه های مختلف و جهانی کودک و نوجوان استفاده میکند .

وي در ادامه اظهار كرد: همواره در طول اجراي برنامه های کودک و نوجوان به انتقال و بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس به بچه‌ها تاكيد دارم كه پرروي باادب باشند و حرفشان را با دقت و سنجیده بزنند.

وي با توجه به بازخوردهاي مردم گفت: به نظر مي‌آيد در اين كار موفق بوده‌ام و دعاي خير خانواده و مردم عزیز نيز شامل حالم بوده است.
استاد رزیتا دغلاوی نژاد که خود یکی از برترین مشاورین و روانشناسان حاذق و کاربلد و حرفه ای در ایران می باشد در پايان برخورداري از روانشناسي قوي و بهره‌گيري از زبان ساده‌ي كودكانه را ويژگي‌هاي يك مجري قوي برنامه‌هاي كودك دانست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا