اخبار هنرمندان

ماجرای طلاق و جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان با بیوگرافی فیلم و عکس

ماجرای طلاق و جدایی رامبد جوان از نگار جواهریان با بیوگرافی و جزییات فیلم و عکس طلاق هنرپیشه و بازیگر نگار جواهریان از مجری و پیشکسوت معروف رامبد جوان نمی دانیم که صحت دارد یا شاید شایعه ای بیش نباشد را در این صفحه با ما همراه باشید.

ماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان

ماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان با بیوگرافی

رامبد جوان مجری و هنرپیشه پرحاشیه و معروف در این روزها در فضای مجازی و اینستاگرام اخبار و شایعاتی عکس یک دختر بچه بازیگر معروف نگار جواهریان در پیچ اینتساگرامش منتشر کرده رامبد جوان هیچ عکس العملی نشان نداده و با این رفتار رامبد جوان به اخبار جدایی این زوج جوان بیشتر حاشیه دروست کرده است این زوج هنری عکس العملی به این اخبار و شایعات واکنشی نشان ندادند این دو بازیگر هم جدا شده باشند را بین کاربران خبری داغ شده است.

ماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان

رامبد جوان بازیگر مجری و کارگردان تلویزیون ایران می باشد رامبد جوان علاوه بر این که در فیلمهای سینمایی زیادی نقش آفرینی کرده از اوایل دهه هفتاد با صدا و سیمای ایران همکاری های قابل توجه داشته است رامبد جوان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فجر می باشد.

پیشنهاد میکنم مشاهده کنید.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

رامبد جوان در این اواخر یعنی از دهه ۹۰ بیشتر به عنوان مجری برنامه تلویزیون خندوانه شناخته شده است دی ماه ۱۳۵۰ در تهران به دنیا می آید و سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را شروع می‌کند. رامبد جوان ازدواج ناموفق با خانمها ماندانا روحی و سحر دولتشاهی هم اکنون نگار جواهریان که خود نیز یکی از بازیگران برجسته کشور میباشد همسر رامبد جوان میباشد آنها تنها یک فرزند دختر با نام نوردخت دارند.

ماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان

رامبد جوان در یکم دی ماه ۱۳۵۱ خانواده سنتی و با اصالت آذربایجانی در تهران به دنیا می آید شروع کار ادامه داده است و در کار مجری نیز تبحر فراوانی دارد نقش هایی که رامبدجوان بازی کردن بیشتر در زمین های طنز و کمدی بوده است.

ماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان

رامبد جوان در سال ۱۳۹۳ از سحر دولتشاهی جدا میشود و دو سال بعد از آن با قلم نگار جواهریان ازدواج میکند که ثمره این ازدواج یک دختر می باشد رامبد جوان کارگردان مجموعه تلویزیونی را با نام های توطئه فامیلی مسافران گمگشته و نشانی انجام داده است در سال ۱۳۹۹ مجموعه با نام مرد معمولی ناسا که از شبکه ای فیلم و پخش می شد کارگردان و مجری برنامه خندوانه می باشد که از سال ۹۳ در حال پخش می باشد از شبکه نسیمماجرای طلاق رامبد جوان از نگار جواهریان

همچنین ببینید : بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی و ماجرای طلاق

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا