اخبار هنرمندان

فیلم لو رفته از نیکا و سارا با لباس بدجور و نامتعارف در استادیوم قطر+ عکس

تصویر لو رفته از نیکا و سارا با لباس های نامتعارف در استادیوم قطر

تصویر لو رفته از نیکا و سارا با لباس های نامتعارف در استادیوم قطر

سارا و نیکا در استادیوم قطر

سارا و نیکا فعالیت های زیادی در فضای مجازی دارند آنها بیشتر با منتشر کردن تصاویری ناجور باعث به وجود آمدن حواشی و جنجال های زیادی برای خودشان در فضای مجازی شده اند.

تصویر لو رفته از نیکا و سارا با لباس های نامتعارف در استادیوم قطر

سارا و نیکا فرقانی خواهران دوقلوی که در سریال پایتخت که داشته و به شهرت رسیده بودند.سارا و نیکا نوزادی که وارد عرصه بازیگری شده اند و با حضور در سریال پایتخت به جمع هنرمندان این سریال پیوستند.این دو خواهر دوقلو با حضور در سریال پایتخت به شهرت زیادی رسید آنها در حال حاضر در سوئد می باشد.

یکی از بازیگران سریال پایتخت به نام هومن حاج عبداللهی در یک مصاحبه و گفتگوی که داشت در مورد حواشی که در مورد سارا و نیکا در فضای مجازی به وجود آمده است که نمی گوید که من گردن آنها نمی‌اندازند یک نفر از خدا بیخبر با آنها این کار را کرده من خودم همیشه احتیاط می کنم و دوازده ماه سال در خانه ام بسته است!

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا و افشاگری شبکه ایران اینترنشنال حمیدرضا روحی

تماس نوعروس مهدی طارمی پرستو گریان بعد گلزنی اش در جام جهانی زنگ زد

مهراوه شریفی نیا با لباس عجیب و نازک در ورزشگاه قطر جنجال و غوغا کرد

سارا و نیکا فرقانی است در هشتم مهرماه سال ۸۳ در تهران به دنیا آمدند و هم اکنون در سوئد ساکن می‌باشند خواهد از زمانی که هنوز به یکسال نرسیده بود که نشان با حضور در سریال پایتخت توانستن به شهرت برسد.

تصویر لو رفته از نیکا و سارا با لباس های نامتعارف در استادیوم قطر

اولین تجربه بازیگری حضور سارا و نیکا در سال ۸۴ زمانی که نه ماه داشتند در فیلم دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس بوده است آنها در آن فیلم نقش دو خواهر را داشتند که از همدیگر جدا شده بودند اگر یکی از آنها به یک خانواده مذهبی و متدین و دیگری در یک خانواده ثروتمند بود.گفته شده آقای رسول حاتمی با توجه به شناختی که از این خانواده داشته آنها را برای حضور در سریال پایتخت سیروس مقدم معرفی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا