اخبار هنرمندان

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی جنجال شد

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی جنجال شد مهسا حجازی که در فستیوال ونیز با لباس خاص سوزن دوزی شده بلوچی که مدل لباس فرح پهلوی در فضای مجازی و اینستا گرام جنجال به پا کرد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی

مهسا حجازی که در فستیوال ونیز با لباس سوزن دوزی شده بلوچی که بر تن داشت ظاهر شد نقل قول از برخی از رسانه‌ها خانم مهسا حجازی بازیگر فیلم جنگ جهانی سوم در جشنواره ونیز با لباسی که سوزن دوزی شده و متعلق به بلوچ می باشد به روی صحنه حاضر می شود.این لباس به طور قطع الهام گرفته از نمونه های فاخر صنایع دستی ایران میباشد.

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی

مهسا حجازی در روز شانزدهم مهر ماه سال ۱۳۷۳ به دنیا می آید خانم حجازی بازیگر تئاتر و سینما در کشور می باشد که در سال ۱۳۹۲ در یک فیلم کوتاه بازی می کند.

همچنین ببینید : جایزه هومن سیدی و محسن تنابنده در جشنواره ونیز را ببینید

خانم حجازی در جشنواره نهال برای بازی در یک فیلم کوتاه جایزه بهترین بازیگر را نصیب خودش می کنند مهسا حجازی در دانشگاه شهید بهشتی تهران تحصیلاتش را به پایان می رساند و دوره های بازیگری را در آموزشگاه هیلاج و گروه تئاتر تازه گذرانده است های خیلی کوتاه در فیلم های سینمایی خوک و زالاوا را داشته است.

همچنین مشاهده فرمایید : بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر و همسرش کیست و ماجرای طلاق

مهسا حجازی در فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم نقش آفرینی کرده است جنگ جهانی سوم جایزه جشنواره فیلم ونیز را نصیب خود می کند.

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی

همچنین ببینید : ماجرای انتشار تصاویر خصوصی رامین راستاد و همسرش توسط امین فردین

مهسا حجازی در فیلم سینمایی فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی در سال ۱۳۹۶ فیلم زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری در سال ۱۳۹۹ و فیلم جنگ جهانی سوم در ۱۴۰۱ به کارگردانی هومن سیدی بازی کرده است .مهسا حجازی که در فیلم جنگ جهانی سوم بازی می کند در کنار بازیگران چون محسن تنابنده نقش آفرینی می کند.

مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی جنجال شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا