اخبار هنرمندان

آزاده آل ایوب (خاله نرگس) علی کریمی را شست و پهن کرد + واکنش ها

آزاده آل ایوب (خاله نرگس) علی کریمی را شست و پهن کرد + واکنش ها

آزاده آل ایوب معروف به علی کریمی در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و علی کریمی خائن خطاب کرد این مجری تلویزیونی به شدت از عل کریمی عصبانی بود و خود را از هواداران سابق این فوتبالیست عنوان میکرد که حالا از او تنفر دارد.

حمله آزاده آل ایوب (خاله نرگس) به علی کریمی

خاله نرگس اولین چهره ای تلویزیون و غیر سیاسی است که از علی کریمی انتقاد میکند.

آزاده آل ایوب (خاله نرگس) علی کریمی را شست و پهن کرد + واکنش ها

علی کریمی چند ماهیست با آغاز اغتشاشات در ایران به حمایت از انها پرداخته است و سعی میکند با فراخوان های مختلف مردم را به خیابان ها بکشاند و تا بهه حال باعث مرگ برخی از شهروندان شده است این را رسانه های کشورمان میگویند.

همچنین ببینید:

آیا علی کریمی قاتل شده +عکس

افشاگری ماجرای ربودن علی کریمی توسط مهران مدیری

آزاده آل ایوب (متولد ۵ بهمن ۱۳۵۷) مشهور به خاله نرگس ، اولین خاله تلویزیونی و مجری برنامه‌های کودک رنگین‌کمان است. او از سال ۱۳۷۶ مشغول کار در تلویزیون است و در سال ۱۳۷۹، با مجری‌گری برنامه کودک شبکه جام جم ۱، کارش را در حوزه کودک و نوجوان آغاز کرد. وی دانش‌آموخته دانشگاه علامه طباطبایی است.

در سال ۷۹ هم مجری برنامه کودک در شبکه جام جم شد. او با اجرای برنامه رنگین کمان و ایفای نقش خاله نرگس مشهور شد. او در کنار عروسک چرا و عروسک پنگول اجرا داشته است. در برنامه شب های ایرانی و امید های ایران هم اجر داشته است. او یکی از مجریان معروف برنامه کودک در دهه ۸۰ و ۹۰ است که حتما در آینده تبدیل به یک نوستالژی شیرین خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا