خبر حوادث

فیلم لحظه مرگ دلخراش فوتبالیست جوان تهرانی (18+)

فیلم لحظه مرگ دلخراش فوتبالیست جوان تهرانی (18+)

روز گذشته اتفاق دلخراشی در یکی از مدرسه های فوتبال رخ داد که متاسفانه باعث مرگ علی نوبخت یکی از فوتبالیست های جوان تهرانی شد.

در مسابقه ای که برگزار شده بود دو پسر جوان به یکدیگر برخورد کرده و یکی از آنها به دلیل شدت ضربه پسرش مصدوم شد و به کما رفت و بعد از چند ساعت فوت کرد.

فیلم لحظه مرگ دلخراش فوتبالیست جوان تهرانی

بازیکنی که گفته می‌شود عضو تیم پایه احسان ری می باشد و بعد از حضور در زمین حین تمرین با هم تیمی خود برخورد کرده و متاسفانه جانش را از دست داد حوادث اینچنین در فوتبال معمولاً خیلی کم پیش می آید با اینکه فوتبال از ورزشهای بسیار خطرناک به شمار می رود. در ویدیو مشاهده میکنید که هم تیمی های این فوتبال چقدر از نظر روحی به هم ریخته و  ناراحت هستند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل درگیری دروازه بان سویا با جیمی جامپ

فیلم کامل درگیری محمدرضا حضرت پور در والیبال با تماشاگران و هواداران

مرگ دلخراش فوتبالیسدر یکی از دیدارهای فوتبال پایه یکی از بازیکنان تیم احسان ری، بعد از سر به سر شدن با یک بازیکن دیگر دچار مصدومیت شد و پس از چند ساعات ماندن در حالت کما، جان خود را از دست داد. در ویدیوی منتشر شده واکنش ها و ناراحتی هم تیمی‌های این بازیکن را بعد از شنیدن این خبر تلخ مشاهده می‌کنید.

جزئیات اتفاق مرگبار

خبرانلاین نوشت: محمد سیانکی، گزارشگر نام‌آشنای صداوسیما که سرمربیگری تیم نوجوانان احسان ری را برعهده دارد درمورد مرگ علی نوبخت، بازیکن تیمش گفت: متاسفانه این جوان بااخلاق تیم ما در جریان مسابقه با بازیکن حریف سربه‌سر شد و بلافاصله با اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادیم. در این یکی دو روز ضریب هوشی جوان ناکام مدام بالا و پایین می‌شد که درنهایت کاری از دست دکترها برنیامد و بازیکن خوب و بااخلاق ما فوت کرد. پزشکان اعتقاد داشتند که ضربه به نقطه حساسی از گیجگاه علی خورده و کاری از دست کسی ساخته نیست. این حادثه را به خانواده نوبخت و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و ان‌شاءالله که دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار و دردناک در زمین فوتبال نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا